شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
می توانید در مورد جف فرگوسن بیشتر بدانید دامنه دیجیتال و او را در توییتر دنبال کنید @CountXero.
در بخش اول، تاریخچه طولانی جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در قسمت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. سپس در قسمت سوم، در مورد وضعیت مطالعات سئو صحبت می کنیم و در قسمت چهارم با مطالعه صفر کلیک و اینکه آینده سئو چگونه به نظر می رسد، پایان می دهیم.
به طور خلاصه، آماده انطباق با سئو باشید – کاری که بهترین سئوکاران از روز اول انجام داده اند.
مدتی را صرف اشاره به مسائل مربوط به مطالعه کردیم، اما در عین حال، نیت مطالعه عالی بود. بسیاری از اینها را قبلاً نوشتهام، اما او عمیقتر به مسائلی که در آن مطالعه داشت میپردازد. بیشتر آن این بود که مردم تیتر را به عنوان پیشفرض در نظر گرفتند در حالی که واقعاً جزئیتر از آن است.
برای پایان، ما در مورد نیاز به سئو در دراز مدت صحبت کردیم. او گفت که سئو به انطباق ادامه خواهد داد، و تکامل بسیار تغییر خواهد کرد، مانند تغییر تلویزیون. او گفت که در آینده بازاریابی دیجیتالی وجود نخواهد داشت. در عوض، بازاریابی با جنبه های دیجیتالی آن وجود خواهد داشت، اما نه تنها بازاریابی دیجیتال. او توضیح داد که چگونه انواع شغل های فعلی، از جمله بخش های روابط عمومی، با سئو و سئو در آینده سازگار خواهند شد.
مشکل من این بود که گوگل داده ها را به روشی قوی رد نکرد. فقط کافی نبود