جیل فچر درباره پادکست و توسعه تجارت آژانس


جیل فچر

در بخش اول، با جیل فچر، مدیر ارشد رشد Cypress North آشنا شدیم. ما در مورد تاریخ گذشته او در بازاریابی، چرایی پیوستن او به Cypress North، کارهایی که در آنجا انجام می دهد و اهمیت عناوین شغلی و توضیحات آشنا شدیم. در بخش دوم در مورد اهمیت پادکست برای آژانس ها و توسعه کسب و کار در آژانس ها صحبت می کنیم.

(0:00) پادکست آژانس:

جیل توضیح داد که مدتی طول کشید ساعت بازاریابی برای دیدن هر معیاری و او خودش این را با پادکست جدیدش به نام آژانس O’Clock تجربه می کند. او توضیح داد که بازده یک پادکست یک خروجی خلاقانه برای بحث در مورد چیزی است که ممکن است جایی در شغل شما نباشد. او امیدوار است که موضوعاتش برای مردم جالب باشد، اما در حال حاضر، این یک خروجی برای او است – و این جالب است.

او همچنین ممکن است یک قسمت را برای مشتری یا مشتری ایمیل کند که به نظر او برای مکالمه ای که با آن فرد داشت مرتبط یا مفید است. توضیح دادم، می‌دانید زمانی که مشتری یا مشتری آن مقاله یا پادکست را بدون اینکه بداند آن را نوشته یا ضبط کرده‌اید، به شما ایمیل می‌زند، موفق شدید.

ردیابی تبدیل ها با این تلاش های پادکست دشوار است، اما آنها می دانند که از آن سرنخ می گیرند. اما من شک دارم که به هر حال این کار را متوقف کنند، آنها چیزهای زیادی از آن یاد می گیرند و این باعث خوشحالی آنها و جامعه می شود.

(6:30) توسعه تجارت آژانس:

سپس در مورد تفاوت های انجام توسعه کسب و کار در یک آژانس سنتی در مقابل یک آژانس بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم. او گفت که بسیار متفاوت است، با یک آژانس سنتی، او چیزهایی را می فروخت که خلاقانه تر یا ذهنی تر بودند – بنابراین تلاش های او بیشتر مبتنی بر روابط بود. او دائماً روابط جدید ایجاد می کرد و روابط قدیمی را پرورش می داد تا در RFP ها گنجانده شود و آنها را مطرح کند. در حال حاضر، او در بیشتر موارد هیچ RFP انجام نمی دهد. اما هدف این بود که آنقدر رابطه خوبی داشته باشید که مجبور نباشید RFP انجام دهید.

در آژانس بازاریابی دیجیتال، او واقعاً RFP انجام نمی دهد، در عوض، روابط مبتنی بر عملکرد است. بنابراین مشتریان جدید او از افرادی می آیند که قبلا از خدمات آنها استفاده می کردند، می دانستند که می توانند نسخه را ببینند، می دانند که بازگشت سرمایه چقدر خواهد بود، درک می کنند که چه تعداد سرنخ ممکن است به دست آورند و غیره.

آن‌ها می‌دانند که می‌توانند در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه دهند، اما در آژانس سنتی بیشتر به این موضوع مربوط می‌شد، آیا آنها یک آگهی تبلیغاتی در روزنامه دریافت کردند یا یک اسپات تلویزیونی، اما ردیابی تبدیل شدن آن‌ها به سختی غیرممکن بود.

سپس کمی بیشتر در مورد موضوع ردیابی و تجزیه و تحلیل در مورد تبلیغات سنتی و اینکه چگونه چنین شوخی بود صحبت کردیم. من مدتی قبل نشت داده های جستجوی AOL را مطرح کردم و اکنون چگونه ردیابی های بیشتری را از دست می دهیم. من احساس می کنم یک روز ممکن است دوباره به جایی برگردیم که نتوانیم چیزی را ردیابی کنیم.

در آژانس های سنتی تاکید بسیار بیشتری بر “دانش صنعت” وجود دارد، تخصص در یک صنعت خاص بسیار مهم است. او گفت که این در مورد آژانس های بازاریابی دیجیتال صدق نمی کند، همه چیز در مورد اهداف است.

می توانید در مورد جیل فچر بیشتر بدانید سرو شمال یا در لینکدین و مشترک Cypress North شوید کانال یوتیوب.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع