Microsoft Advertising مجموعه ای از ویژگی های جدید را در برنامه انتشار اکتبر 2022 خود اعلام کرده است. اینها شامل توانایی وارد کردن حداکثر دادههای عملکرد Google شما، ویژگیهای جدید حذف داده، کنترلهای خودکار بیشتر برنامههای افزودنی و موارد دیگر میشود.
در اینجا یک لیست سریع از ویژگی ها وجود دارد اما می توانید بیشتر بیاموزید اینجا.
- راه حل واردات گوگل برای Performance Max به طور کلی در دسترس است
- بازاریابی مبتنی بر هدف با Microsoft Audience Network
- تبلیغات ویدیویی جدید در Microsoft Audience Network
- شبکه مخاطبان مایکروسافت در حال گسترش به 66 بازار جدید است
- کمپین های هوشمند اکنون در شش بازار جدید در دسترس هستند
- مناقصه خودکار و تبلیغات جستجوی پویا (DSA) اکنون در بازار ژاپن موجود است
- استثناهای داده برای مناقصه خودکار اکنون در نسخه بتا باز است
- به روز رسانی خودکار برنامه های افزودنی: ردیابی URL اکنون فعال شده است
- کتابخانه دارایی اکنون در سطح جهانی در دسترس است
- آگهیهای پزشکان و کلینیکها اکنون در نسخه بتا بسته در دسترس هستند
بحث انجمن در توییتر.