
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
حذف آدرس در نمایه های کسب و کار گوگل، رتبه بندی محلی شما را کاهش می دهد
نکته مهم این است که توصیه ها و دستورالعمل های خود گوگل است به طور خاص بیان کنید"مهم: اگر به مشتریان در آدرس کسب و کار خود خدمات ارائه نمی دهید، آدرسی را در زیر برگه "اطلاعات" در Business Profile Manager وارد نکنید. فیلد "محل کسب و کار" را خالی بگذارید."
آ مطالعه کوچک اخیر توسط جوی هاوکینز نشان داد که اگر آدرس را از فهرست های نمایه کسب وکار Google خود حذف کنید، رتبه بندی شما در بسته محلی و نقشه های گوگل به میزان قابل توجهی آسیب خواهد دید.
آدرس در فهرست نمایه کسب و کار شما در اینجا قابل ویرایش است. حذف آدرس یا لغزاندن ضامن برای نشان ندادن به مشتریان، همان چیزی است، Joy توضیح داد.
در اینجا یک ویدیو از جوی است که در این مورد توضیح می دهد، اگر نمی خواهید پست وبلاگ را بخوانید:
بنابراین جوی این کار را برای یکی از مشتریانش انجام داد و رتبه بندی تقریباً به طور کامل کاهش یافت. بنابراین جوی آدرس را دوباره اضافه کرد و رتبه بندی برگشت. در اینجا نموداری است که رتبه بندی ها را قبل و بعد از حذف آدرس و سپس دوباره، زمانی که آدرس دوباره اضافه شد، نشان می دهد.
بحث انجمن توییتر.
منبع
اما باز هم، اگر آدرس را حذف کنید، احتمالاً شاهد افت شدید سرنخ ها از جستجوی Google و Google Maps خواهید بود.
او این کار را دوباره برای مشتری دیگری امتحان کرد تا مطمئن شود و همان اتفاق افتاد، او توانست نتایج را تکرار کند.
برای موردی که در مقاله توضیح دادم، آدرس فهرست شده بود، ما این مورد را به حالت خاموش درآوردیم تا حذف شود، آن را به مدت یک ماه پنهان/خاموش گذاشتیم، سپس آن را دوباره اضافه کردیم. سپس به 2 لیست دیگر که SAB بودند (بدون آدرس) برگشتیم و آدرس ها را اضافه کردیم و همان الگو را دیدیم.
- جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 16 ژوئن 2023