نکته مهم این است که توصیه ها و دستورالعمل های خود گوگل است به طور خاص بیان کنید“مهم: اگر به مشتریان در آدرس کسب و کار خود خدمات ارائه نمی دهید، آدرسی را در زیر برگه “اطلاعات” در Business Profile Manager وارد نکنید. فیلد “محل کسب و کار” را خالی بگذارید.”
آ مطالعه کوچک اخیر توسط جوی هاوکینز نشان داد که اگر آدرس را از فهرستهای نمایه کسبوکار Google خود حذف کنید، رتبهبندی شما در بسته محلی و نقشههای گوگل به میزان قابل توجهی آسیب خواهد دید.
آدرس در فهرست نمایه کسب و کار شما در اینجا قابل ویرایش است. حذف آدرس یا لغزاندن ضامن برای نشان ندادن به مشتریان، همان چیزی است، Joy توضیح داد.
در اینجا یک ویدیو از جوی است که در این مورد توضیح می دهد، اگر نمی خواهید پست وبلاگ را بخوانید:
بنابراین جوی این کار را برای یکی از مشتریانش انجام داد و رتبه بندی تقریباً به طور کامل کاهش یافت. بنابراین جوی آدرس را دوباره اضافه کرد و رتبه بندی برگشت. در اینجا نموداری است که رتبهبندیها را قبل و بعد از حذف آدرس و سپس دوباره، زمانی که آدرس دوباره اضافه شد، نشان میدهد.
بحث انجمن توییتر.