حمل و نقل آمازون به فرانسه رسید! آیا باید وسوسه شوید؟


حمل و نقل آمازون، سرویس جدید تحویل بسته 24/48 ساعته آمازون به فرانسه می آید. در مورد این حامل بسته جدید برای بازرگانان الکترونیکی چه چیزی باید بدانید؟ مزایا و معایب آن چیست؟ شرایط پیوستن به اپراتور و استفاده از زنجیره تامین آمازون چیست؟

بنابراین حمل و نقل آمازون چیست؟ مزایا و محدودیت های آن چیست؟ و چگونه این سرویس خود را در مقابل آمازون FBA و Seller Fulfilled Prime قرار می دهد؟

حمل و نقل آمازون، چیست؟

حمل و نقل آمازون

حمل و نقل آمازون یک سرویس حمل و نقل پیشرفته برای بازرگانان الکترونیکی است که تضمین می کند تحویل در فرانسه در 24 تا 48 ساعت.

اگرچه این یک سرویس متعلق به آمازون است، اما حمل و نقل آمازون در واقع برای خرده فروشانی که در بازارهای دیگر یا کانال های فروش آنلاین به غیر از بازار معروف جهان amazon.com اقدام به فروش می کنند نیز باز است.

این اساسا به این معنی است که برای بهره مندی از خدمات حمل و نقل سریع و قابل اعتماد آمازون در 24/48 ساعت، نیازی به فروش در آمازون ندارید.

با حمل و نقل آمازون، آمازون رسما به یک حامل جایگزین تبدیل می شود راه حل هایی که در حال حاضر در بازار ارائه می شوند (Colissimo، Chronopost، Mondial Relay، UPS، FedEX، و غیره).

با حمل و نقل، آمازون اکنون خدمات تحویل خود را به خرده فروشان و برندها مستقیماً از سایت تجارت الکترونیکی و انبارهای خود ارائه می دهد.

مزایای حمل و نقل آمازون چیست؟

آمازون حمل و نقل فرانسه
آمازون حمل و نقل فرانسه

استدلال آمازون حمل و نقل ساده، اما موثر است:

  • سرعت تحویل : بسته ها در هر نقطه از فرانسه در 24 تا 48 ساعت تحویل داده می شوند.
  • قابلیت اطمینان : کیفیت زنجیره تامین آمازون دیگر نیازی به اثبات ندارد.
  • انعطاف پذیری قراردادی : می توانید خدمات حمل و نقل خود را از آمازون در هر زمان لغو کنید (اطلاعات 30 روزه)؛
  • قیمت گذاری ساده و بدون هزینه برای تحویل آخر هفته : بدون هزینه اضافی سوخت یا هزینه اضافی، از جمله برای تحویل در روزهای شنبه و یکشنبه.
  • پشتیبانی اختصاصی : پشتیبانی اختصاصی مشتری حمل و نقل آمازون برای پشتیبانی از شما، با یک تماس در عرض 60 ثانیه، وجود خواهد داشت.

در حالی که حمل و نقل آمازون (به ویژه در بریتانیا) به دلیل سطح بالای قابل اطمینان تحویل در روز بعد و خدمات عالی به مشتریان شناخته شده است، اینها تنها مزایای آن نیستند.

دلیلش این است که برخلاف تقریباً هر سرویس حمل و نقل دیگری، حمل و نقل آمازون با حذف هزینه های اضافی تحویل آخر هفته، بازی را تغییر می دهد.

به عبارت دیگر، شما می توانید از این سرویس تحویل جدید با مجموعه در 7 روز هفته (در پاریس، لیون و لیل) بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر برای مجموعه های آخر هفته یا هزینه سوخت (نرخ ها ساده و شامل همه موارد) استفاده کنید.

با تغییر انتظارات مشتری برای تحویل سریع، فروشندگانی که پیشنهادات خود را برای تسهیل این خدمات تطبیق نمی‌دهند، در خطر از دست دادن مشتریان بالقوه هستند.

حمل و نقل آمازون همچنین می‌گوید که روند ادعاها را آسان‌تر می‌کند و تاجران می‌توانند در صورت گم شدن بسته‌ها توسط حامل، به سرعت بازپرداخت دریافت کنند.

محدودیت ها و معایب حمل و نقل آمازون چیست؟

اگرچه مزایای آن غیرقابل انکار است، اما مانند هر تجارت دیگری، حمل و نقل آمازون برای همه بازرگانان الکترونیکی مناسب نخواهد بود.

چرا ؟

برای شروع، این سرویس تحویل جدید آمازون فقط برای فروشندگان بریتانیایی و فرانسوی که محصولات خود را به مشتریان بریتانیایی یا فرانسوی ارسال می کنند، در دسترس است. آمازون هنوز برنامه ای برای گسترش این برنامه به بازارهای دیگر فاش نکرده است.

همچنین، حمل و نقل آمازون در حال حاضر فقط تحویل روز بعد را برای اقلام فروخته شده در خارج از بازار آمازون ارائه می دهد، بنابراین اگر به دنبال راه حل حمل و نقل با زمان های مختلف تحویل هستید، ممکن است این سرویس مناسب نباشد. برای شما ساخته شده است.

فاکتور دیگری که باید در نظر گرفت حجم سفارش است. در واقع، با کاهش هزینه ها با افزایش حجم سفارش، حمل و نقل آمازون برای بازرگانان الکترونیکی که حجم قابل توجهی سفارش، به طور ایده آل بیش از 100 بسته در روز، ارسال می کنند، مناسب تر خواهد بود.

در حال حاضر، حمل و نقل آمازون فقط 7 روز در هفته بسته ها را در 3 شهر فرانسه جمع آوری می کند: پاریس، لیل و لیون. برای سایر شهرها، بسته ها در همه روزهای هفته به استثنای تعطیلات آخر هفته جمع آوری می شود.

در نهایت، محصولات خطرناک (مانند باتری‌های لیتیومی) و مواردی که نیاز به تأیید سن دارند را نمی‌توان در حال حاضر با این سرویس ارسال کرد.

ابعاد پذیرفته شده برای بسته های ارسالی از طریق آمازون حمل و نقل چیست؟

حمل و نقل آمازون بسته به نیاز تاجر الکترونیکی دو تا پنج سطح بسته را ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که بسته‌های بزرگ دارای ابعاد حداکثر 120 در 60 در 60 سانتی‌متر و حداکثر وزن 23 کیلوگرم هستند که در صورت فروش محصولات بیش از این اندازه و وزن، ممکن است محدودیت دیگری برای استفاده از خدمات ایجاد کند.

تفاوت بین حمل و نقل آمازون، FBA و SFP چیست؟

حمل و نقل آمازون نباید با Fulfillment by Amazon (FBA) یا Seller Fulfilled Prime (SFP) اشتباه گرفته شود..

FBA برنامه ای است که به خرده فروشان اجازه می دهد محصولات خود را به یک انبار آمازون (یا به قول خودشان “مرکز تحقق”) بفرستند، جایی که آمازون از طرف خرده فروش انبار، برداشت، بسته بندی و انجام سفارشات را انجام می دهد. FBA به فروشندگان این امکان را می دهد که در زمان خود صرفه جویی کنند و روی سایر مسائل تجاری تمرکز کنند.

از سوی دیگر، SFP به فروشندگان آمازون اجازه می دهد تا کنترل عملیات انجام خود را حفظ کنند، در حالی که واجد شرایط برای برنامه “Prime” باقی می مانند.

برای بهره مندی از SFP، باید سطح بالایی از عملکرد تحویل، قابل مقایسه با پیشنهاد Prime آمازون را نشان دهید (بنابراین برای تعداد محدودی از فروشندگان محفوظ است).

حمل و نقل آمازون یکی از معدود شرکای حمل و نقل است که SFP می تواند از آن استفاده کند. اگر فروشنده SFP هستید، بنابراین می توانید حجم را با استفاده از حمل و نقل آمازون برای سفارش هایی که در بازار آمازون و سایر کانال های فروش خود ارسال می شوند، ادغام کنید.

برخلاف FBA و SFP، حمل و نقل آمازون به عملیات تکمیلی وابسته نیست. حمل و نقل آمازون به سادگی یک سرویس تحویل است که بسته ها را در فرانسه و بریتانیا جمع آوری و تحویل می دهد.

قیمت حمل و نقل آمازون در فرانسه چقدر است؟

ما هنوز لیست قیمت ارائه شده در بازار فرانسه را نداریم، اما به محض در اختیار داشتن آن را در این مقاله قرار خواهیم داد.

خوب است بدانید: آنها هزینه حمل و نقل آمازون به حجم بسته های ارسالی به طور متوسط ​​در روز بستگی دارد.

بازرگانان مجاز می توانند قیمت شخصی رقابتی را دریافت کنند.

چه آینده ای برای خدمات تحویل تجارت الکترونیک با ورود آمازون حمل و نقل به فرانسه؟

بر کسی پوشیده نیست که آمازون خود را در خط مقدم نوآوری تحویل قرار داده است و حمل و نقل آمازون آن را حتی فراتر می برد.

در واقع، کافی است به موفقیت جهانی آمازون پرایم نگاهی بیندازید، سرویس تحویل یک روزه پولی آن، که نقشی کلیدی در تغییر انتظارات تحویل خریداران آنلاین ایفا کرده است تا ببینید که چگونه تقاضا برای رضایت فوری از نظر سرعت تحویل، روندی که به آن «اثر آمازون» لقب گرفته است.

آمازون همچنان به بهبود ارائه خدمات خود با رفع نیازهای تحویل فروشندگان و مشتریان آنها ادامه می دهد و بار دیگر از هر شرکت دیگری در این صنعت جلوتر است.

در حالی که نیاز به تحویل سریع چیز جدیدی نیست، نمی توان نادیده گرفت که فروشندگان گزینه های تحویل خود را با نیازهای مصرف کنندگان امروزی هماهنگ می کنند، اغلب برای کسب و کار آنها هزینه دارد.

با حذف هزینه‌های اضافی برای تحویل آخر هفته، حمل و نقل آمازون تضمین می‌کند که فروشندگان می‌توانند بدون توجه به روز هفته از تحویل سریع بهره ببرند، که باید به طور قابل توجهی تجربه کاربر را برای مشتریان خود بهبود بخشد.

در مورد سایر بازیگران بازار چطور؟ آیا آنها قادر خواهند بود تا با عملکرد تحمیل شده توسط این تازه وارد قدرتمند همراه شوند؟ آینده خیلی سریع به ما خواهد گفت…

اگر این مقاله در فرود حمل و نقل آمازون در فرانسه شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع