همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
این شرکت از زمان تأسیس در سال 2004 در کالیفرنیا، از برندها در رشد آنها و جستجوی آنها برای دیده شدن با مشتریان جدید حمایت کرده است.
این دو شرکت شرکای تجاری قدیمی هستند. ما یکدیگر را می شناسیم و به هم اعتماد داریم و در مسیری امیدوارکننده برای آینده قرار داریم. ما مشتاقانه منتظر بهبود و گسترش خدمات تحویل برون مرزی هستیم که به مشتریان خود ارائه می دهیم، و هیجان زده هستیم که پایگاه مشترک مشتریان خود را با یک راه حل حمل و نقل واقعاً یک مرحله ای ارائه دهیم.
لورن کیه، مدیر کل IMX
این گروه خدمات مختلفی را ارائه میکند، از تحویل بسته تا پشتیبانی مشتری، از جمله توسعه راهحلهای مبتنی بر فناوریهای جدید برای ماندن در خط مقدم نوآوری.
خدمات IMX از جمله موارد زیر است:
- ارسال و تحویل بسته
- پیگیری تحویل
- جمع آوری بسته ها در سایت های لجستیکی هر شرکت
- پشتیبانی مشتری به زبان های مختلف
- صورتحساب ساده
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
IMX به طور خاص به دنبال این است موقعیت پیشرو خود را در بازار جهانی تقویت کند، که با این مشارکت با Landmark Global، عضو یک گروه بزرگ بین المللی با ابزارها و منابع توسعه یافته ساده شده است.
اگر این مقاله در خرید IMX توسط Landmark Global و مزایای تجارت الکترونیک شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
این دو شرکت همچنین میتوانند تامینکنندگان و شرکای خود را با هم ترکیب کنند که این امر تعداد حاملها را افزایش میدهد. به سایت های تجارت الکترونیک اجازه می دهد از راه حل های تحویل بیشتری بهره مند شوید. بنابراین، برندها میتوانند در مقادیر بیشتری ارسال کنند، بدون اینکه این امر بر قیمت و کیفیت تحویل تأثیر بگذارد. مهلت ها حتی می توانند در موارد خاص کاهش پیدا کنند.
شاخص جهانی یک شرکت عضو گروه بین المللی (BPost) است که توسعه برندهای تجارت الکترونیک را در سراسر جهان ترویج می کند.
فقط باقی مانده است که برای این دو شرکت آرزوی همکاری خوب داشته باشیم!
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)