بروزرسانی: 24 آبان 1404
خدمات نمایه های کسب و کار Google اکنون بر رتبه بندی محلی تأثیر می گذارد
Joy نوشت: «خدمات بر رتبه بندی تأثیر می گذارند» و افزود: «به نظر می رسد که بر کلمات کلیدی صریح و ضمنی تأثیر می گذارند». او افزود: "ما توانسته ایم این را با مشتریان مختلف در صنایع مختلف بازسازی کنیم. با این حال، به نظر می رسد تاثیر رتبه بندی بر اساس صنعت و بازار متفاوت است."
این خیلی آسونه که نمیتونه خیلی طول بکشه - پس امیدتون رو ناامید نکن...
جوی هاوکینز و دوستان دوباره مطالعه کرد آنها سال ها پیش کشف کردند که اکنون سرویس هایی که به نمایه های کسب وکار Google خود اضافه می کنید، اکنون بر رتبه بندی محلی شما تأثیر می گذارند - حداقل بسیار بیشتر از سال 2019.
این بزرگ است. اسپم خدمات را بیاورید.
- دارن شاو (@DarrenShaw_) 21 فوریه 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع
به نظر می رسد یک اصلاح بزرگ در سمت GBP چیزها باشد.
- زاخاری ویلسون (@zwilson) 21 فوریه 2023(1) به نمایه کسب و کار خود بروید (یعنی نام کسب و کار خود را جستجو کنید در حالی که به حساب نمایه کسب و کار خود در Google وارد شده اید) (2) ویرایش نمایه و سپس خدمات را انتخاب کنید (یا فقط روی "سرویس ها" کلیک کنید. (3) سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. می خواهید ویرایش کنید (4) برای افزودن یک سرویس جدید، روی افزودن خدمات بیشتر کلیک کنید (5) ذخیره را انتخاب کنید.
اوه
فقط با رفتن به نمایه کسب و کار Google خود، کلیک کردن بر روی "سرویس ها" و افزودن خدمات بیشتر، حتی خدمات سفارشی که در یک لیست از پیش تعریف شده به شما داده نمی شود، ممکن است بر رتبه بندی محلی شما تأثیر بگذارد.
در اینجا نمودارهای رتبه بندی قبل و بعد برای دو کسب و کار محلی در روز یا بیشتر پس از افزودن این خدمات به نمایه های تجاری آنها آمده است:
و اضافه کردن این خدمات بسیار آسان است:
⚠️ رتبه بندی تاثیر خدمات #localseo
- اندی سیمپسون 🇬🇧 (@ndyjsimpson) 21 فوریه 2023
1️⃣ به نظر می رسد آنها بر کلمات کلیدی صریح و ضمنی تأثیر می گذارند
2️⃣ تاثیر صریح رتبه بندی کلمات کلیدی چشمگیرتر است.
3️⃣ به نظر می رسد تاثیر رتبه بندی بر اساس صنعت و بازار متفاوت است.
4️⃣ ادامه مطلب برای چهار...
🔗 #محلی pic.twitter.com/NwqDstkYPV
نویسنده: تیم تحریریه خدایار


