کری هیل و سوخجیت اس ماتارو متوجه این موضوع شدند و چند نمونه را پست کردند، یکی از یک مشتری و دیگری از برخی از مشاغل تصادفی. در هر دو مورد، قیمتهایی که گوگل فهرست کرده است نادرست است. او گفت که مشتری او علی رغم گفته های گوگل، این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهد. و رقبای مشتری او بازرسی ساس را تنها با 1 دلار و 100 دلار ارائه نمی دهند.
در اینجا چیزی است که کری هیل در مورد آن به اشتراک گذاشته است توییتر با گفتن “اینجا یکی دیگر از مواردی است که قیمت گذاری به صورت دلخواه به آن اضافه می شود – نه از سوی مشتری… مطمئناً صحیح نیست!”
نمیدانم با مراجعه به نمایههای کسبوکار Google و ویرایش سرویسهای آنها، رفع این مشکل برای کسبوکار آسان است؟ اما من گمان میکنم که بیشتر این کسبوکارها هیچ سرنخی ندارند که Google این قیمتها را به خدماتشان اضافه کرده است و اگر از مشتری بیش از آنچه در جستجوی Google فهرست شده است، هزینه دریافت شود یا قیمتگذاری شود، ممکن است منجر به بررسیهای بد شود.
جوی هاوکینز، یک SEO محلی، نیز تایید شده این جدید است.
Google Business Profiles به شما امکان میدهد ببینید فهرستهای کسبوکار چه خدماتی ارائه میدهند، مدتی است که این کار را انجام میدهند، و اکنون به نظر میرسد که بر رتبهبندی محلی شما تأثیر میگذارند. اما چیزی که جدید و ترسناک است این است که Google برای خدمات شما قیمت گذاری می کند که تقریباً همیشه نادرست است و گاهی اوقات برای آن مشاغل خطرناک است.
بحث انجمن در توییتر.