خط مشی سوء استفاده از اعتبار سایت Google به مشارکت شخص اول یا نظارت بر محتوا گسترش می یابد

میله های زندان گوگل

گوگل خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت خود را به روز کرده است تا مواردی را که در سوء استفاده گنجانده شده است را گسترش دهد. اکنون شامل محتوای شخص ثالثی است که شخص اول در آن دخالت یا نظارت بر محتوا دارد. گوگل همچنین اشاره ای به الگوریتم محتوای کاملاً متفاوت نکرد اما اشاره ای نکرد که سوء استفاده از شهرت سایت به صورت الگوریتمی اعمال می شود—بنابراین هنوز باید فقط از طریق اقدامات دستی باشد.

در واقع، شب گذشته به تعدادی از سایت‌ها اقدامات دستی ارائه شد و آن بخش‌های سایت‌هایشان از فهرست حذف شدند (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به ضربه بزنید).

خط مشی به روز شده سوء استفاده از شهرت سایت اکنون می گوید:

سوء استفاده از شهرت سایت، شیوه انتشار صفحات شخص ثالث در یک سایت در تلاش برای سوء استفاده از رتبه بندی جستجو با استفاده از سیگنال های رتبه بندی سایت میزبان است.

کریس نلسون از تیم کیفیت جستجوی گوگل مستقیماً نوشت: “ما به صراحت اعلام می کنیم که استفاده از محتوای شخص ثالث در یک سایت در تلاش برای سوء استفاده از سیگنال های رتبه بندی سایت، نقض این خط مشی است – صرف نظر از اینکه اولین- دخالت حزب یا نظارت بر محتوا.”

“ما به وضوح از کاربران شنیده ایم که سوء استفاده از شهرت سایت – که معمولاً به آن “سئو انگل” گفته می شود – منجر به تجربه جستجوی بدی برای افراد می شود، و به روز رسانی خط مشی امروز به سرکوب این رفتار کمک می کند. صاحبان سایت ها که کریس نلسون، کیفیت جستجوی گوگل به من گفت که اگر این خط‌مشی را نقض کند، در حساب کنسول جستجوی آنها مطلع می‌شود.

من مطمئن هستم که این باعث خوشحالی بسیاری از سایت – بزرگ و کوچک – نخواهد شد.

به عنوان یادآوری، خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت هنوز فقط از طریق اقدامات دستی اعمال می شود – هنوز الگوریتمی نیست (Google برنامه ریزی می کند که روزی الگوریتمی شود). گوگل اجرای دستی این خط‌مشی را در ماه مه، پس از ارسال پستی درباره آن در ماه مارس، پس از اعلام به‌روزرسانی اصلی Google در مارس 2024، آغاز کرد. سپس گوگل یک ابزار گزارش اسپم را اضافه کرد که از آن برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد این دسته سوءاستفاده استفاده کرد.

گوگل در پست وبلاگ دیروز خود گفت: “ارزیابی ما از موارد متعدد نشان داده است که هیچ میزان دخالت شخص اول ماهیت اساسی محتوا یا ماهیت غیرمنصفانه و استثمارگرانه تلاش برای استفاده از رتبه بندی سایت های میزبان را تغییر نمی دهد. سیگنال ها.”

گوگل اضافه کرد، “این مهم است که توجه داشته باشید که همه محتوای شخص ثالث این خط‌مشی را نقض نمی‌کند. ما در صفحه سیاست‌های هرزنامه خود به جزئیات در مورد اینکه چه چیزی سوء استفاده از اعتبار سایت است و چه چیزی نیست، می‌پردازیم.”

این دومین باری است که گوگل خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت خود را به روز می کند، اولین بار در سپتامبر بود که نمونه های بیشتری را شامل می شد.

گوگل همچنین خاطرنشان کرد که الگوریتم‌هایی برای شناسایی و سپس عدم استفاده از سیگنال‌های سراسر سایت برای آن محتوا دارد، اگر بخش‌های محتوای مستقل یا کاملاً متفاوت از محتوای اصلی سایت باشند. گوگل اضافه کرد: “علاوه بر مشکلات سوء استفاده از اعتبار سایت، ما همچنین سیستم ها و روش هایی را برای درک اینکه آیا بخشی از سایت مستقل است یا کاملاً متفاوت از محتوای اصلی سایت است، داریم. بهتر است زمین بازی برابر را تضمین کند، به طوری که بخش‌های فرعی سایت‌ها فقط به دلیل شهرت سایت اصلی افزایش رتبه‌بندی پیدا نکنند.” گوگل گفته است که در طول سال‌ها علیه تکنیک‌های سئوی انگل اقدام کرده است، چیزی که گوگل تا حدی آن را سوء استفاده از اعتبار سایت می‌نامد.

گوگل همچنین به سیگنال های سراسر سایت در پست وبلاگ اشاره کرده و به راهنمای سیستم رتبه بندی خود پیوند داده است. “تلاش‌های ما برای درک تفاوت‌ها در بخش‌های سایت‌ها می‌تواند منجر به تغییرات ترافیکی شود، اگر بخش‌های فرعی دیگر از سیگنال‌های گسترده سایت بهره نبرند. این بدان معنا نیست که این بخش‌های فرعی به نحوی تنزل رتبه پیدا کرده‌اند یا خط‌مشی‌های هرزنامه ما را نقض می‌کنند. این به سادگی به این معنی است که ما آنها را به طور مستقل اندازه می‌گیریم، حتی اگر در داخل یک سایت قرار داشته باشند. من فکر می‌کنم این برای اعمال پست از گلن گیب در سیگنال‌های سطح سایت است و اینکه چگونه گوگل بارها، قبل و نه بعد از نظرات پاندو نایاک گوگل، گفته است که گوگل سیگنال‌هایی در سطح سایت دارد (که ما در اینجا بارها به عنوان گلن به آن پرداختیم. یادداشت ها در مقاله خود).

در اینجا تفاوت بین خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت قدیمی و جدید وجود دارد (برای بزرگنمایی کلیک کنید):

تفاوت سیاست نمایندگی سایت Google

بنابراین شما آن را دارید – این یک تغییر واقعاً بزرگ در سیاست سوء استفاده از شهرت سایت Google است و می توانید انتظار داشته باشید که سایت های بیشتری تحت تأثیر این به روز رسانی قرار بگیرند.

و فوربس و بسیاری دیگر قبلاً از طریق جیسون کیلگور در لینکدین تحت تأثیر این موضوع قرار گرفتند:

بحث انجمن در X.

منبع