این هفته، Google ایمیلی را برای برخی از تبلیغکنندگان Google Ads ارسال کرد و هشدار داد که ممکن است دسترسی به استفاده از Customer Match با تبلیغات خود را از دست بدهند و به کاربران آسیب برساند یا تجربه کاربری ضعیفی ایجاد کند. گوگل اعلام کرد که برای اجرای این امر در حال بهروزرسانی خطمشی مطابقت مشتری خود است که از 13 ژانویه 2025 شروع میشود. گوگل نیز این را در اینجا پست کرده است.
ناوا هاپکینز پس از دریافت ایمیلی از گوگل در مورد این بهروزرسانی، درباره این اطلاعیه در لینکدین پست کرد. ایمیل می گوید:
در 13 ژانویه 2025، Google خطمشی مطابقت مشتری خود را بهروزرسانی میکند تا بیان کند که مشتریان ممکن است دسترسی مطابقت مشتری را از دست بدهند، اگر تبلیغات آنها پتانسیل آسیب رساندن به کاربران یا ایجاد تجربه کاربری ضعیف را داشته باشد. ما ممکن است هنگام انجام این تصمیم، ملاحظات زیر را از جمله موارد دیگر در نظر بگیریم.
آن ملاحظات چیست؟ گوگل نوشت:
- بازخورد کاربر
- شیوع یا شدت سوء استفاده
- نقض مکرر خط مشی مطابقت مشتری
گوگل اضافه کرد که “نقض این خطمشی منجر به تعلیق فوری حساب بدون هشدار قبلی نخواهد شد. حداقل هفت روز قبل از هرگونه تعلیق حساب شما هشدار داده میشود.”
این ایمیل است:
ناوا هاپکینز اضافه کرد: «تطابق مشتریان Google به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا فهرستهای مشتریان را بگیرند و آنها را برای هدفیابی و اهداف اولیه در Google Ads اعمال کنند. این یک راه عالی برای اطمینان از دریافت پیامهای درست و همچنین به ما گزینهای برای حذف پیامهای موجود است. مشتریان از کمپین های جستجوگر.”
او توضیح داد که چه آسیبی ممکن است باشد:
اولین و مهمترین نکته استفاده از ایمیل شخصی بدون رضایت اوست. من این سیگنال را از Google دریافت می کنم که قمار با قوانین حفظ حریم خصوصی سخت تر می شود.
دوم، خلاقیت آگهی باید چک “نه خزش” را پاس کند. این یعنی:
1. شما بچه ها را هدف قرار نمی دهید.
2. شما اینطور به نظر نمی رسد که تبلیغ برای یک کاربر خاص است.
3. شما افرادی را در لیست هدف قرار نمی دهید که صریح به شما گفته اند که نمی خواهند تبلیغات شما را ببینند.سوم، و مهمتر از همه، نقض قوانین مطابقت مشتری باعث تعلیق حساب شما می شود. با آن قاطی نکنید
بحث در انجمن در لینکدین.