خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 1 اوت 2022

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع

محلی و نقشه ها

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

سئو

ما در نهایت شاهد نوسانات ناشی از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google هستیم، این نوسانات از جمعه بعدازظهر شروع شد و تا آخر هفته ادامه داشت. گوگل در حال آزمایش “چشم انداز” در نتایج جستجو است. گوگل در حال آزمایش مدیریت نمایه های تجاری با منوهای قابل ارتقا است. جستجوی Google واقعاً اهمیتی نمی دهد که تعداد پیوندهای ردیابی فیس بوک در صفحه خود وجود داشته باشد. و ارتباط نزدیک با گوگل برای شما سودی ندارد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در ژوئیه 2022 بعد از ظهر جمعه آغاز شد
    در 27 ژوئیه، گوگل اعلام کرد که شروع به انتشار به‌روزرسانی بررسی‌های محصولات گوگل در جولای 2022 کرده است. اما تا چند روز بعد در بعدازظهر جمعه، 29 ژوئیه، تأثیری بر نتایج جستجوی گوگل ندیدیم.
  • نتایج جستجوی دیدگاه های گوگل
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش جعبه جستجو و ویژگی جدیدی با عنوان “چشم انداز” است. به نظر می‌رسد که دیدگاه‌ها به جستجوگران پاسخ‌هایی به نوع گسترده‌تر و شاید فلسفی‌تری از پرس و جو می‌دهند.
  • نمایه کسب و کار Google منوی قابل گسترش را در جستجوی وب آزمایش می کند
    جستجوی Google در حال آزمایش یک منوی گسترده جدید برای ابزار Google Business Profile در جستجوی وب Google است. این به شما امکان می‌دهد برای گسترش گزینه‌های ویرایش نمایه کسب‌وکارتان به‌طور مستقیم در رابط جستجوی Google دسک‌تاپ، روی فلش پایین کلیک کنید.
  • گوگل اهمیتی نمی دهد که چند لینک ردیابی فیس بوک در GTM وجود دارد
    به نظر می‌رسد که گوگل اهمیتی نمی‌دهد که تعداد لینک‌های ردیابی فیس‌بوک شما در گوگل تگ منیجر خود، به خصوص به دلایل جستجوی گوگل، وجود دارد. از جان مولر در مورد این سوال پرسیده شد و گفت: “من از کسی در گوگل اطلاعی ندارم، حتی بیشتر در جستجو، که به این موضوع اهمیت می دهد.”
  • ارتباط نزدیک با گوگل برای من یا شما سودی ندارد
    ارتباط نزدیک با Google یا افرادی که در Google کار می کنند واقعاً برای شما (یا من) سودی ندارد. این فقط یک حقیقت ساده است – شما از آن سود نخواهید برد.
  • نگه داشتن منهول Google NYC
    ما قبلا دو منهول گوگل را دیده‌ایم، یکی در نیویورک و فکر می‌کنم دیگری در Mountain View، کالیفرنیا، اما در مورد آن مطمئن نیستم. خوب، اینجا یکی دیگر از نیویورک است، اما یک فرد در واقع hol

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

ویژگی های جستجو

بازخورد:

PPC