
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 آوریل 2023
موبایل و صدا
سئو
PPC
Google Bard موضوعات مرتبط را به ویژگی Google It اضافه کرد و صفحه یادداشت های انتشار را منتشر کرد. Google Ads در حال آزمایش نوع دیگری از نشان شناسایی تبلیغ کننده است. Google Ads همچنین در حال آزمایش تأیید هویت برای نام های تجاری و نشان واره در تبلیغات است. گوگل می گوید دلیلی برای تاخیر در انتشار محتوا وجود ندارد. گوگل همچنین گفت پیوندها را بر اساس نوع سایتی که از آن آمده قضاوت نکنید، تعمیم ندهید. همچنین، امشب برای روزهای آخر عید فصح آفلاین می شوم - همه داستان ها و اشتراک گذاری های اجتماعی که در چهارشنبه و پنج شنبه ارسال می شوند از قبل برنامه ریزی شده اند، من تا اواخر پنجشنبه شب برمی گردم تا به موضوع رسیدگی کنم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- Google Bard صفحه موضوعات و یادداشت های مربوط به Google It را اضافه می کند
گوگل ویژگی دیگری را برای Google Bard ارائه کرده است. وقتی روی دکمه «Google it» کلیک می کنید، اکنون شما را مستقیماً به جستجوی Google نمی برد، بلکه موضوعات مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد تا روی آن کلیک کنید تا نتایج جستجوی آن موضوعات را ببینید. Google همچنین در حال انتشار یک سند یادداشت های انتشار است تا بتوانیم از تغییراتی که Google با Bard منتشر می کند، مطلع باشیم. - Google Ads یک سبک نشان تأیید دیگر را آزمایش می کند
چند هفته پیش، گوگل را در حال آزمایش یک نشان تایید شده تبلیغات گوگل در قسمت تبلیغات جستجوی گوگل مشاهده کردیم. این یک نماد آبی گرد بود، این نماد بیشتر یک نشان یا نماد تأیید سپر شکل است، اما همچنین به رنگ آبی است. - گوگل: دلیلی برای به تعویق انداختن انتشار هزاران صفحه SEO وجود ندارد
از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا انتشار 8000 صفحه جدید به طور همزمان منطقی است یا به مرور زمان به آرامی آنها را منتشر کنید. به عنوان مثال، آیا انتشار همه آنها به یکباره باعث برخی از مشکلات SEO در جستجوی Google می شود. - گوگل: لینک ها را بر اساس نوع سایتی که از آن آمده اند قضاوت نکنید
جان مولر از گوگل نمی خواهد که شما در مورد پیوندها تعمیم دهید. لینک های سایت های خبری یا سایت هایی از آلمان، یا سایت هایی از سئوکاران واقعاً خوش نظر (شوخی بد؟) لزوماً ارزشی بیشتر یا کمتر از لینک های سایر انواع سایت ها ندارند. - آزمایش های Google Ads تأیید نام و نشان واره کسب وکار را در تبلیغات جستجو شناسایی می کنند
گوگل اخیراً نام کسب وکار و لوگوی کسب وکار را پس از آوردن آن ها به تبلیغات جستجوی موبایل در اکتبر گذشته به تبلیغات جستجوی دسک تاپ آورده است. اکنون، گوگل به روزرسانی ای را منتشر کرده است که می گوید: «ممکن است زیرمجموعه ای از تبلیغ کنندگان واجد شرایط ارسال داوطلبانه تأیید هویت خود برای دسترسی به ویژگی اطلاعات کسب وکار باشند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از نام کسب وکار و نشان واره کسب وکار در تبلیغات جستجوی خود استفاده کنند». - Yodeling Wylie Gustafson بازگشت یاهو
ویلی گوستافسون، «پادشاه یودل» که امضای «یاهو-و-وو» را خلق کرد و صداگذاری کرد. برای یاهو در اواخر دهه 90، اکنون به یاهو بازگشته است. او سلفی گرفت و در اینستاگرام نوشت: «برگشت سر کار - توجه برنامه نویسی: آفلاین برای چهارشنبه و پنجشنبه
این یک یادداشت برنامه نویسی است که چهارشنبه و پنجشنبه برای روزهای آخر عید فصح یعنی 12 و 13 آوریل کاملا آفلاین خواهم بود. هر داستان و ویدیویی که در اینجا منتشر شود برنامه ریزی شده، از قبل نوشته می شود و به صورت زنده پست نمی شود.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
صنعت و تجارت
جستجوی دیگر
بازخورد:
ویژگی های جستجو
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع
محلی و نقشه ها
لینک ها و بازاریابی محتوا
تجزیه و تحلیل