در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
موبایل و صدا
صنعت و تجارت
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.
منبع
PPC
بازخورد:
سئو
گوگل اعلام کرد که بهروزرسانی الگوریتم جستجو را در جایی که احساس میکند همه چیز اشتباه کرده است، ارائه نکرده است. گوگل همچنین گزارش سالانه وب اسپم خود را منتشر کرد که نشان میدهد SpamBrain کارهای بزرگی برای کاهش هرزنامه جستجو انجام داده است. بینگ ممکن است از اطلاعات ثبت نام خصوصی whois برای سئو استفاده کند. Google در حال گسترش کادر خلاصه تبلیغات شما در جستجوی وب است. برخی از SEO ها ادعا می کنند که API نمایه سازی Google برای چند روز کار می کند و سپس این کار را نمی کند.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- گوگل بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجو را در جایی که همه چیز را اشتباه گفتهاند، انجام نداده است
از جان مولر گوگل در مورد احساساتش در مورد به روز رسانی هسته گسترده گوگل در ماه مارس 2023 پرسیده شد و اینکه آیا صادقانه نمی تواند بگوید که “به روز رسانی SERP را کمی به هم ریخته است.” جان پاسخ داد و گفت: “من مشاهده کرده ام که یک به روز رسانی رتبه بندی به عنوان “اوه، همه چیز اشتباه است.” همیشه جایی برای بهبود وجود دارد، من فکر نمی کنم که تیم آن را به عنوان “نتایج جستجو به هم ریخته” می بیند.
- SpamBrain Flexes در گزارش 2022 وب هرزنامه گوگل
هر سال گوگل گزارش اسپم وب خود را منتشر می کند که نشان می دهد شرکت جستجو در مبارزه با هرزنامه های جستجو چقدر بهتر عمل کرده است. امسال تفاوتی با هم ندارد، اما در اینجا، گوگل نشان می دهد که SpamBrain چقدر در برداشتن گام های بزرگ در مبارزه با هرزنامه های جستجو موفق بوده است.
- Google Tests خلاصه آگهی Google شما را با ویرایش آگهی و اعمال توصیهها گسترش داد
چندین ماه پیش، گوگل قابلیتی را راهاندازی کرد تا به افرادی که وارد حساب Google Ads خود شدهاند، بخشی را در جستجوی وب به نام «خلاصه تبلیغات شما در گوگل» نشان دهد. به نظر می رسد گوگل اکنون این بخش را گسترش می دهد تا به شما امکان ویرایش برخی از تبلیغات و اعمال برخی توصیه ها را بدهد.
- بینگ در ثبت دامنه خصوصی و سئو
میدانیم که گوگل میگوید استفاده از ثبت دامنه خصوصی برای اهداف سئو یا رتبهبندی گوگل هیچ موافق یا مخالفی ندارد. اما فابریس کانل از مایکروسافت بینگ اشاره کرده است که ممکن است یک سیگنال رتبه بندی برای بینگ باشد.
- سئوکارانی که از Google Indexing API استفاده می کنند، صفحات ادعایی چند روز پس از ایندکس شدن حذف شدند
ما می دانیم که Google Indexing API باید فقط برای پست های شغلی و محتوای پخش زنده استفاده شود. اگر از آن برای محتوای دیگر استفاده کنید، آن چیزی که شما می خواهید را انجام نمی دهد. به نظر میرسد یک رشته Black Hat World تأیید میکند که برای سایر انواع محتوا کار نمیکند.
- کارخانه مانند Google G Signage
در اینجا یک نشان لوگوی سوپر G با ظاهر جالب از گوگل سنگاپور است. لوگوی super G دارای برگها و سایر هنرهای رشد گیاهی است. مثل این است که لوگو به صورت ارگانیک در حال رشد است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
تجزیه و تحلیل
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
لینک ها و بازاریابی محتوا