خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 اوت 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل اکنون می گوید تبلیغات تضمین شده خود، تبلیغات خدمات محلی، بررسی ها دیگر تضمینی نیستند. گوگل لنز اکنون در جستجوی تصویر گوگل استفاده می شود – بالاخره. گوگل می گوید کلیک کردن بر روی نتایج جستجوی شما به سایت شما کمکی نمی کند یا به آن آسیب نمی رساند. گوگل گفت محدودیت 50000 URL بر اساس URL مکان است، نه URL های جایگزین. گوگل در حال آزمایش طراحی لینک های سایت بیشتری است. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم که در آن عمیقاً به اخبار بزرگ این هفته می پردازم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: کلیک کردن بر روی سایت شما در جستجوی گوگل به رتبه بندی شما آسیبی نمی رساند یا کمکی نمی کند
    یکی از قدیمی ترین افسانه ها در آیه سئو گوگل این است که کلیک کردن بر روی نتایج جستجوی خود در جستجوی گوگل به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید. Google از داده های کلیکی برای اهداف رتبه بندی استفاده نمی کند و هرگز استفاده نکرده است (به استثنای دوره کوتاهی از داده های +Google که در جستجوی Google استفاده می شود).
  • تبلیغات محلی تضمین شده Google نظرات را اضافه می کند سلب مسئولیت تضمین شده نیست
    Google برچسبی را به بررسی تبلیغات خدمات محلی تضمین شده Google اضافه کرده است تا بگوید نظرات تضمین شده نیستند. گمان می‌کنم این موضوع با همه هرزنامه‌ها و ناخواسته‌هایی که اخیراً متوجه تبلیغات سرویس محلی Google شده‌ایم، جای تعجب ندارد.

  • Google: محدودیت نقشه سایت 50000 بر اساس URL های مکان، نه URL های جایگزین
    ما می دانیم که هر فایل نقشه سایت XML می تواند حداکثر 50000 URL داشته باشد اما چه چیزی به عنوان 50000 URL محاسبه می شود؟ از جان مولر پرسیده شد که آیا گوگل URL موقعیت مکانی و URL جایگزین را در محدودیت های 50000 حساب می کند یا خیر. جان گفت این فقط آدرس مکان است.

  • Google Image Search Now از لنز گوگل استفاده می کند
    Google Images در images.google.com اکنون وقتی روی نماد آپلود عکس کلیک می‌کنید، از Google Lens استفاده می‌کند. این برای مدت طولانی در راه است و در نهایت به طور کامل اینجاست.
  • گوگل طرح های پیوند سایت جدید بیشتری را آزمایش می کند
    گوگل دوست دارد طرح‌ها و رابط‌های جدیدی را برای پیوندهای سایتی که در بخش‌هایی از نتایج جستجو نشان می‌دهد آزمایش کند. این یکی دکمه های منحنی مستطیلی بزرگتر را در زیر قطعه به پیوند سایت نشان می دهد.
  • جستجوی اخبار بازخوانی ویدیویی Buzz: Google MUM بخش‌های ویژه را مورد توافق قرار می‌دهد، Google Breaks Bad، رتبه‌بندی لرزش‌ها، لنز، هرزنامه و موارد دیگر
    Google ویژگی‌های جدیدی را در جستجو راه‌اندازی کرد، یکی از ویژگی‌هایی که Google از MUM برای ایجاد اجماع برگزیده‌های ویژه استفاده می‌کند – بسیار جالب است. گوگل همچنین ویژگی های جدید این نتیجه را منتشر کرد و توصیه های محتوایی را در جستجوی گسترش داد…

  • راهرو زرد در Google NYC
    در اینجا عکسی از یکی از راهروهای معمولی که در دفتر گوگل نیویورک سیتی پیدا می کنید، آمده است. این یکی بسیار زرد است، با لوگوی G super به رنگ مشکی روی در. باعث می شود به زیردریایی زرد فکر کنم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع