در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
امروز یک بهروزرسانی اصلی اعلام شد، فردا با پیگیری عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهم داشت. به روز رسانی محتوای مفید گوگل در روز جمعه عرضه شد، ما شاهد تحرک بیشتری در روز جمعه بودیم، اما این دو ممکن است به هم مرتبط نباشند. گوگل گفت که داشتن میلیاردها تغییر مسیر برای جابجایی سایت خوب است. Google دیگر از تاریخ انتشار برای نشانهگذاری واقعیت پشتیبانی نمیکند. گوگل در حال آزمایش بخش های برجسته زرد و آبی از قطعه های برجسته است. گوگل گفت که افزایش خزیدن معمولاً بر اساس سایت به سایت است. و امروز صبح یک وبلاگ دیگر گذاشتم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- به روز رسانی محتوای مفید Google در 9/9 به پایان رسید اما آیا این نوسانات مربوط به HCU بود
بهروزرسانی محتوای مفید Google حدود ساعت 2 بعدازظهر به وقت شرقی در 9 سپتامبر منتشر شد. آن روز صبح گزارش دادیم که متوجه نوسانات و نوسانات گسترده تری شدیم که احتمالاً مربوط به به روز رسانی محتوای مفید بود. اما اکنون به این فکر میکنم که شاید آن یا بیشتر آن نوسانات با بهروزرسانی محتوای مفید ارتباطی نداشته باشند؟ - گوگل: میلیاردها تغییر مسیر خوب هستند، اما جابجایی سایت بر رتبه بندی تأثیر می گذارد
شخصی به دنبال انتقال به یک CMS جدید است که در آن سایت دارای 20000 محصول در قسمت جلویی وب سایت است. هنگامی که سایت به یک CMS جدید تغییر می کند، به نظر می رسد که URL ها باید تغییر کنند. او پرسید که آیا می تواند 20000 URL را تغییر مسیر دهد. - Google ویژگی datePublished را از داده های ساختار یافته بررسی واقعیت حذف می کند
Google ویژگی datePublished “recommended” را از اسناد داده های ساخت یافته بررسی واقعیت حذف کرده است. گوگل گفت: “در حال حاضر، اطلاعات تاریخ در نتیجه غنی از Fact Check استفاده نمی شود.” - گوگل نکات برجسته زرد و آبی را آزمایش می کند
گوگل اکنون در حال آزمایش برجسته کردن بخش هایی از قطعه های برجسته ای است که در صفحه نتایج جستجوی گوگل نشان می دهند. هایلایت ها را هم در قالب زرد و آبی می بینم و هم هیچ هایلایتی وجود ندارد. - Google: Crawl Spikes جهانی نیست، معمولاً در یک “Per Site Vibe” مشاهده می شود
گفتگوی جالبی در توییتر در مورد اسپکهای خزنده Google وجود دارد و (1) اینکه آیا این اسپکها جهانی هستند یا بر اساس هر سایت و (2) اگر ابزار پارامتر URL آفلاین باعث افزایش جهانی در خزیدن شود. - وبلاگ شماره 188: کریستین زیرنهلد، با نام مستعار Shep On Being A PPC Hypocrite
کریستین زیرنهلد با نام مستعار شپ، مدیر بازاریابی دیجیتال در Cypress North است، میزبان مشترک در Marketing O’Clock است و بیش از چهار سال است که با این شرکت کار کرده است. شپ از نام اصلی اش شپرد گرفته شد و گرگ فین به او لقب شپ را داد… - استخر گودال توپ گوگل
در اینجا یک عکس از دفتر گوگل آلمان از یک اتاق گودال توپ است که به نظر می رسد یک استخر کوچک است. مانند یک استخر غوطه ور، که به یک گودال توپ تبدیل شده است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
تجزیه و تحلیل
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
ویژگی های جستجو
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.