خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 جولای 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل روز جمعه با مشکل ایندکس بزرگ روبرو شد، این مشکل بر محتوای جدید در تمام سایت هایی که به نظر می رسد تأثیر گذاشت. Google Ads از بعدازظهر جمعه فوق العاده به تأخیر افتاده است، Google نیز در حال کار بر روی رفع آن است. برای تکمیل همه چیز، Google Analytics 4 بلادرنگ با تأخیر مواجه شده و دارای اشکال است و Google Merchant Center نیز مشکلاتی دارد. گوگل این ویژگی Discover جدید را برای جستجوهای مقصدی که داستان های TikTok، Instagram، Facebook و YouTube را نشان می دهد، دارد. جستجوی بینگ بخشی به نام کارشناسان بینگ دارد که از مایکروسافت نیستند. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش “تبلیغ خود را اینجا ببینید” در نتایج جستجو است. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش دکمه های لیست پخش ویدیو در جستجوی وب است. نتایج Google Product دارای این تعداد ویژگی برجسته است. و من خلاصه ویدیوی هفتگی سئوی خود را با خلاصه کردن اخبار جستجوی بزرگتر در حدود 10 دقیقه پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • شماره جستجوی گوگل صبح روز 15 جولای
    از قبل از ساعت 7 صبح امروز صبح، یک مشکل نمایه سازی تأیید شده در جستجوی Google وجود دارد. هیچ یک از مقالاتی که امروز صبح در این سایت پست کردم هنوز در جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود، حتی زمانی که آن را دقیقاً با عنوان جستجو می کنم یا دستور سایت را انجام می دهم. گوگل از اوایل صبح امروز محتوای جدید و تازه منتشر شده را فهرست بندی نمی کند.
  • تأیید شد: کنسول تبلیغاتی Google Ads با تأخیر مواجه شد
    بنابراین در حالی که جستجوی Google در حال حاضر با مشکلات ایندکس گسترده مواجه است، کنسول تبلیغ کننده Google Ads در بارگیری هزینه تبلیغات و سایر داده ها با مشکلاتی مواجه است. گوگل این مشکل را تایید کرد و گفت: “کاربران آسیب دیده می توانند به Google Ads دسترسی داشته باشند، اما ممکن است به جدیدترین داده ها دسترسی نداشته باشند.”
  • Google Discover Stories با TikTok، Facebook، YouTube برای جستجوهای مقصد
    Google در حال آزمایش قالب جدیدی برای جستجوهای مقصد است که نه تنها کارهایی که باید انجام شود را نشان می دهد، بلکه اکنون این قالب داستان بخش “Discover” را نشان می دهد. گوگل داستان هایی را از تیک تاک، یوتیوب، فیس بوک و احتمالا دیگر پلتفرم ها برای این بخش جاسازی می کند.

  • چرخ فلک نتایج محصولات Google با نکات برجسته
    نتایج Google Shopping مدتی است که برترین هایلایت های محصولات را نشان می دهد، اما اکنون به نظر می رسد Google در حال آزمایش است تا تعداد موارد برجسته محصول موجود را در چرخ فلک نتایج محصول در جستجوی Google نشان دهد.

  • قطعه ویژه جستجوی Bing با “پاسخ توسط متخصص Bing”
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش بخشی در زیر پاسخ‌های قطعه برجسته خود با نام «پاسخ‌دهی توسط متخصص بینگ» است. بینگ پاسخی را نشان می‌دهد که از وب‌سایت منبع گرفته شده است، نام نویسنده را روی پاسخ قرار می‌دهد و آنها را «کارشناس بینگ» می‌نامد.
  • لیست پخش ویدیوی Microsoft Bing در رابط جستجوی وب
    نتایج جستجوی ویدیوی بینگ مایکروسافت حداقل از سال 2020 دارای ویژگی لیست پخش بوده است. اما اکنون به نظر می رسد مایکروسافت در حال آزمایش نمایش نماد لیست پخش در نتایج جستجوی وب Bing است، نه فقط نتایج ویدیو.

  • Bing “تبلیغ خود را اینجا ببینید”.
    مایکروسافت در حال آزمایش پیوندی با نام “در اینجا تبلیغ خود را ببینید” در جستجوی بینگ است. من حدس می‌زنم که این پلتفرم تبلیغات جستجوی Microsoft Advertising را ترویج می‌کند تا تبلیغ‌کنندگان را تشویق کند که برای آن کلمات کلیدی برای آن درخواست پیشنهاد دهند.
  • بازبینی ویدیوی Buzz News Search: Google Volatility، مردم همچنین از Drop می‌پرسند، جستجوهای پنهان کنسول جستجو، ویژگی‌های Google Ads و موارد دیگر
    در 10 ژوئیه نوسانات بیشتری از جستجوی Google داشتیم. گوگل نیمی از افراد را نیز کادرهایی را در نتایج جستجو نشان می دهد. کنسول جستجوی گوگل بسیاری از سوالات را ناشناس می کند…

  • جوایز کارشناسان محصولات گوگل
    چند هفته پیش، گوگل میزبان اجلاس کارشناسان محصولات گوگل به صورت حضوری در دفتر گوگل در نیویورک سیتی بود. گوگل عکسی از برخی از جوایزی که در این مراسم اهدا کردند به اشتراک گذاشت. آنها گوگل هستند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع