گوگل دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی خود را به روز کرد و برای تجربه، یک E به EAT اضافه کرد. تبلیغات Google Discover برچسب تبلیغات را با برچسب حمایت شده جایگزین کرد. Google Ads دارای صفحات / گزارش های بینش جدیدی است. نمایههای کسبوکار Google فهرستهای خدمات را در رابط دسکتاپ نشان میدهد. اعلامیههای پردازش عکسهای نمایه کسبوکار Google اکنون فعال هستند. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم که در آن به تغییراتی که در این هفته داشتیم عمیق تر می پردازم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: Google دسامبر 2022 بهروزرسانی هرزنامه پیوند، دستورالعملهای EEAT بهروزرسانی شده، عناصر بصری، داشبورد وضعیت، ایدههای محتوا و موارد دیگر
این یک هفته شلوغ بود، و من صادقانه فکر می کردم که شروع به کند شدن خواهد کرد، اما اشتباه می کردم. من خیلی اشتباه میکنم گوگل بهروزرسانی الگوریتم دیگری را راهاندازی کرد، بهروزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر 2022، که آن را در SpamBrain تهیه کرد. - EEAT – “تجربه” به دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی اصلاح شده اضافه شد
دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی Google با یک E جدید به EAT بهروزرسانی و بهروزرسانی شد. Google در حال اضافه کردن تجربه بر تخصص، اعتبار و اعتماد است. گوگل گفت که اعتماد مهمترین عنصر از هر چهار عنصر در اینجا است. - آپلود عکس نمایه کسبوکار Google در حال پردازش اعلان و برچسب معلق روی عکسها
در چند ماه گذشته یا بیشتر، Google پس از آپلود عکسها در نمایه کسبوکار Google خود، اطلاعیهای اضافه کرد مبنی بر اینکه عکس در حال پردازش است. حتی ممکن است یک برچسب در بالای عکس اضافه کند تا بگوید عکس در انتظار تایید است.” - تبلیغات Google Discover برچسب «تبلیغ» را با برچسب «اسپانسر» جایگزین کرد
چند ماه پیش، گوگل برچسب تبلیغات جستجو را از “تبلیغات” به “اسپانسر” تغییر داد. اکنون، گرگ فین متوجه شد که تبلیغات موجود در فید Google Discovery و برچسب Google Discovery Ads نیز از «تبلیغات» به «اسپانسر» تغییر کرده است. - خدمات نمایه های کسب و کار Google اکنون در رابط دسکتاپ نمایش داده می شود
Google اکنون در حال آزمایش نمایش لیست خدمات، خدمات مختلفی که یک کسب و کار ارائه می دهد، در رابط محلی دسکتاپ و نقشه ها در نمایه کسب و کار است. قبلاً این فقط در تلفن همراه نشان داده می شد، اما اکنون می تواند روی دسکتاپ نشان داده شود (من هنوز آن را نمی بینم اما برخی می بینند). - صفحه Google Ads Insights شرایط جستجو، دارایی، مخاطبان و اطلاعات تاریخچه تغییرات را اضافه می کند
گوگل اعلام کرد که صفحه Insights در Google Ads چهار ویژگی جدید از جمله بینش عبارات جستجوی جدید، بینش دارایی، بینش مخاطبان و بینش تاریخچه تغییرات را به دست آورده است. - رویداد بازار کریسمس Google با The Blue Belles
کریسمس در راه است و به نظر می رسد گوگل رویدادی پس از رویداد برای کریسمس و تعطیلات دارد. در اینجا دخترهای آبی هستند، حدس میزنم نوعی از اجراکنندگان، در دفتر گوگل دوبلین برای یک Google
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- سلام به همه، این دائمی نیست و تیم آگاه است و برای رفع آن تلاش می کند. بابت ناراحتی پیش آمده در این مدت پوزش می طلبیم.، AdsLiaison در توییتر
- آیا شما یک بازاریاب توسعه دهنده/وابسته با افزونه کروم هستید؟ پیش از این، Google امروز خطمشی داستان وب Chrome خود را بهروزرسانی کرد (از جمله خطمشی تبلیغات وابسته خود). به الزامات افشای جدید برای برنامه های افزودنی که شامل وابسته هستند توجه کنید، گلن گیب در توییتر
- سرانجام GA4 گزارش داخلی صفحه فرود را منتشر کرد! دیگر لازم نیست گزارش خود را ایجاد کنید، اما همچنان میتوانید این گزارش جدید ساخته شده را ویرایش کنید تا برای سازمانتان مفیدتر باشد. در اینجا چند مورد سریع آورده شده است، کریستا سیدن در توییتر است
- اگر مشکلات سیستمی در یک سیستم جستجو وجود داشته باشد که بر تعداد زیادی از سایت ها یا کاربران جستجو تأثیر می گذارد، در اینجا نشان داده می شود. این داشبورد نیست، جان مولر در توییتر
- سلام به همه، شما باید بتوانید هر تعداد آگهی متوقف شده داشته باشید. محدودیت در 3 RSA فعال است. ما نمیتوانیم این مشکل را تکرار کنیم، اما لطفاً جزئیات را به من پیام دهید تا بتوانیم بررسی کنیم، AdsLiaison در توییتر
- دستورالعمل ها نحوه ارزیابی صفحات را ارزیابی می کنند تا ارزیابی کنند که آیا سیستم های رتبه بندی ما به خوبی کار می کنند یا خیر. آنها به نحوی رتبه بندی صفحات را برای رتبه بندی در جستجو ندارند. با این حال، می توان از آنها برای خودسازی استفاده کرد، Google Search Liaison در توییتر
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
ویژگی های جستجو
تجزیه و تحلیل
لینک ها و بازاریابی محتوا
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
موبایل و صدا
محلی و نقشه ها
صنعت و تجارت
PPC
سئو
جستجوی دیگر