خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 جولای 2022

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

لینک ها و بازاریابی محتوا

ویژگی های جستجو

سئو

محلی و نقشه ها

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

آیا شنبه گذشته به روز رسانی گوگل وجود داشت یا مربوط به مشکل ایندکس گوگل بود؟ گوگل در مورد کلاهبرداری های بررسی یک ستاره در لیست های محلی اقدام می کند. گوگل گفت تبلیغات سیاسی باید همیشه قابل مشاهده و اندازه کافی باشد. Google Ads در حال آزمایش پین های نقشه با عکس است. پورتال Think with Google در حال حذف قابلیت تست my site است. و ما قسمت پنجم این وبلاگ را با جان و جیمی کلارک داریم تا آن مجموعه را به پایان برسانیم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رسانی الگوریتم جستجوی گوگل در 16 ژوئیه یا به مشکل نمایه سازی مربوط بود
    همانطور که بسیاری از شما می دانید، یک مشکل نمایه سازی بسیار گسترده وجود داشت که در بیشتر روز جمعه، 15 ژوئیه، بر محتوای جدید در جستجوی گوگل تأثیر می گذاشت، اما تقریباً در آن جمعه جدا بود. در حال حاضر، من سیگنال های به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را در روز شنبه، 16 جولای می بینم.
  • اقدامات گوگل در مورد کلاهبرداری های اخیر و تهدیدهای باج خواهی با بررسی تک ستاره
    در مقاله اخیر نیویورک تایمز، موضوعات باج‌گیری در رستوران‌های کوچک که صاحبان آن‌ها را تهدید و باج‌گیری می‌کنند، برجسته کرد. این تهدیدها می‌گویند که اگر شخص از طریق کارت‌های هدیه دیجیتال پول ارسال نکند، یک بررسی یک ستاره ارائه می‌کند و به اعتبار کسب‌وکار در Google Maps و Google Search لطمه می‌زند.
  • Google Ads نقشه را آزمایش می‌کند، تبلیغات را با عکس‌های موقعیت مکانی پین کنید؟
    Google Maps ممکن است در حال آزمایش نوعی از تبلیغات پین نقشه باشد که حاوی تصاویر یا عکس‌هایی از کسب و کار محلی است. من نمی توانم این را تکرار کنم و نمی دانم که آیا این جدید است یا نه، اما این توسط ویشال شارما در توییتر با من به اشتراک گذاشته شد که این را در عمل نشان داد.

  • تبلیغات Google برای سیاست اکنون باید همیشه قابل مشاهده، اندازه کافی و لحن مشابه باشد
    Google در ماه آینده، در آگوست 2022، خط‌مشی محتوای سیاسی Google Ads خود را به‌روزرسانی می‌کند تا بگوید که افشای آگهی باید همیشه قابل مشاهده باشد و اندازه کافی داشته باشد، و برای تبلیغات صوتی، باید از نظر زیر و بم، لحن و سرعت کاملاً مشابه باشند. .
  • Think With Google Test My Site Portal Sunsetting
    گوگل شش سال پیش یک پرتال جدید Test My Site را در پورتال Think with Google راه اندازی کرد. خوب، این ویژگی به زودی از بین می رود، در چند ماه آینده گوگل این ابزار را غروب می کند.
  • وبلاگ شماره 182: جان کلارک در مورد ایجاد آژانس سئو و کارکنان و مشتریان خوشحال
    جیمی و جان کلارک برای بازدید آمدند و همه ما درباره سئو و موارد دیگر صحبت کردیم. جیمی کلارک معاون SEO در سنترفیلد است، او قبلاً رئیس سئو در Wirecutter، یک شرکت نیویورک تایمز بود.

  • مجسمه یخی یوتیوب
    این عکسی است که در اینستاگرام از دفتر گوگل واشنگتن دی سی از برخی رویدادهای یوتیوب پیدا کردم. می توانید ببینید که آنها یک مجسمه یخی به شکل آرم یوتیوب ساخته اند.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

موبایل و صدا