خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 دسامبر 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گوگل اعلام کرد که انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر ۲۰۲۲ زمان بیشتری می‌برد. گوگل اشاره ای به حد بالایی در تعداد کلمات می دهد. رابط جستجوی وب نمایه کسب و کار Google اکنون دارای ویژگی افزودن وب سایت است. گوگل می‌گوید نقشه‌های سایت راهنمایی هستند نه سفارش. Google Ads یک خط‌مشی جدید در مورد تبلیغ محتوا یا رفتاری دارد که ممکن است به کاربران، کارمندان Google و پلتفرم تبلیغات آسیب برساند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل گفت: دسامبر 2022 به‌روزرسانی محتوای مفید Google طولانی‌تر می‌شود
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت که انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید در دسامبر 2022 بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت طول می‌کشد. این به روز رسانی در تاریخ 5 دسامبر آغاز شد و انتظار می رفت اوایل این هفته به پایان برسد.
  • خط‌مشی جدید تبلیغات گوگل، تبلیغ محتوایی را که خطر آسیب رساندن به کاربران، کارمندان گوگل یا تبلیغات گوگل را به همراه دارد، ممنوع می‌کند.
    Google خط‌مشی‌های تبلیغات Google خود را به‌روزرسانی می‌کند تا از تبلیغ محتوا یا انجام رفتارهایی که خطر آسیب به کاربران Google، کارمندان Google یا اکوسیستم Google Ads را به دنبال دارد، جلوگیری کند. اگر این کار را انجام دهید، Google می تواند تبلیغات شما را محدود یا مسدود کند یا حساب Google Ads شما را معلق کند.

  • Google PSA: نقشه‌های سایت راهنمایی هستند، نه سفارش
    گری ایلیز از گوگل روز گذشته در لینکدین گفت که نقشه سایت راهنمایی هستند نه سفارش. به این معنی که فقط به این دلیل که یک فایل نقشه سایت XML را به گوگل ارسال می کنید، به این معنا نیست که گوگل آن محتوا را فهرست و رتبه بندی می کند.

  • مزایای رابط جستجوی وب نمایه کسب و کار Google نقشه را به وب سایت خود اضافه کنید
    رابط کاربری جدید نمایه کسب‌وکار گوگل، با نام مستعار NMX (من از این نام متنفرم)، در نتایج جستجوی وب، برای برخی از فهرست‌های نمایه کسب‌وکار، گزینه‌ای برای «افزودن نقشه به وب‌سایت خود» را نشان می‌دهد. می گوید که افزودن نقشه به وب سایت شما به مشتریان کمک می کند نزدیک ترین فروشگاه شما را پیدا کنند.

  • گوگل به دنبال حد بالایی تعداد کلمات است؟ احتمالاً نه اما به اصل مطلب برسیم.
    جان مولر از گوگل دوباره گفت که تعداد کلمات مربوط به سئو یا جستجوی گوگل نیست. او در Mastodon گفت: “به طور کلی، وقتی گوگل به “محتوای نازک” از نظر #SEO فکر می کند، به تعداد کلمات نیست، بلکه بیشتر به ارزشی است که به اینترنت اضافه می کند. او افزود که در داخل گوگل در مورد حد بالای کلمات فکر می کنند، آنها می خواهند بدون کرک به نقطه مورد نظر برسند.

  • دیوار نوار کاست گوگل
    گوگل دیواری دارد که از نوارهای کاست فشرده قدیمی تشکیل شده است که نشان G از نوارهای قرمز رنگ تشکیل شده است. جالب بنظر میاد. من فرض می کنم این نوعی مکان استودیوی ضبط برای گوگل است؟ این اشتراک بود

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع