خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 ژوئیه 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

Google Business Profiles دارای ویژگی سؤالات متداول جدیدی است که به شما امکان می دهد برخی از پیام های خود را با مشتریان از طریق جستجوی Google و Google Maps خودکار کنید. Google در حال آزمایش برچسب‌های «بررسی‌ها تأیید نشده‌اند» در فهرست‌های کسب‌وکار محلی Google است. ویژگی درخواست مردم گوگل نیز به سطح عادی بازگشته است. بسته محلی Google یک فیلتر ساعت را نشان می دهد که به شما امکان می دهد بر اساس روزهای هفته فیلتر کنید. تایمر و کرونومتر جستجوی گوگل به تازگی از کار افتاده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • پرسش‌های متداول پیام‌رسانی نمایه‌های کسب‌وکار Google برای پاسخ‌های خودکار به مشتریان
    «Google برای کسب‌وکار من» ویژگی جدیدی را برای خودکارسازی پاسخ‌ها به پیام‌های مشتری از طریق جستجوی Google و Google Maps اضافه کرده است. این یک بخش سؤالات متداول است که در آن سؤالات متداول را وارد می‌کنید و Google می‌تواند در صورت مطابقت با سؤال مشتری با پاسخ‌ها پاسخ دهد.

  • افراد Google همچنین به سطوح عادی می پرسند
    ده روز پیش، گزارش دادیم که ویژگی سؤال افراد نیز از نظر تعداد دفعات نمایش این ویژگی در جستجوی Google، 30 درصد کاهش یافته است. خب، اکنون به نظر می رسد که طبق گفته RankRanger و Semrush، با قدرت کامل بازگشته است.

  • Google برچسب “بازبینی ها تایید نشده اند” را آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش یک برچسب جدید است تا متوجه شود که نظرات در جستجوی Google و Google Map تأیید نشده اند. این برچسب بالای مرورهای فهرست کسب‌وکار محلی است و می‌گوید «نظرات تأیید نشده‌اند».
  • ساعت‌های بسته محلی Google براساس روز هفته فیلتر می‌شود
    بسته محلی جستجوی Google برای مدت طولانی به شما امکان می دهد نتایج محلی را بر اساس ساعت کار فیلتر کنید. اما مطمئن نیستم که گوگل چه زمانی را در روز هفته اضافه کرده است. من مطمئن نیستم که این جدید است یا نه، اما فکر نمی کنم قبلا آن را ندیده باشم.
  • جستجوی گوگل تایمر و کرونومتر توقف تیک
    به نظر می رسد تایمر و ویژگی کرونومتر شمارش معکوس گوگل از کار افتاده است. به نظر می رسید کرونومتر گوگل در 19 ژوئیه متوقف شد. این ویژگی برای اولین بار حدود یک دهه پیش در گوگل ظاهر شد.


  • تابلوی فروشگاه: کافی شاپ نزدیک من
    اینجا یک فروشگاه با یک علامت است، فکر می کنم نامش این است، “کافی شاپ نزدیک من”. بله، این فروشگاه به نام کافی شاپ نزدیک من است. حالا سعی کنید آن فروشگاه را در گوگل پیدا کنید. این منو یاد مطب دندانپزشکی میندازه

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع