در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
PPC
لینک ها و بازاریابی محتوا
صنعت و تجارت
ویژگی های جستجو
بازخورد:
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
محلی و نقشه ها
تجزیه و تحلیل
سئو
ما برخی از دادههای اولیه درباره بهروزرسانی بررسیهای محصول جدید Google را برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم. Google در حال آزمایش “نتایج در مورد شما” برای حذف داده های شما است. کنسول جستجوی گوگل امروز ابزار هدف گیری بین المللی را حذف کرد. جان مولر گوگل با hreflang به اشتراک گذاشت که روی کجا تمرکز خواهد کرد. و پیوندها همچنان به عنوان چالش برانگیزترین حوزه سئو انتخاب می شوند.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- آنچه از بهروزرسانی شماره 5 بررسیهای محصول Google میبینیم
همانطور که میدانید، گوگل در 20 سپتامبر در جریان انتشار بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022، پنجمین بهروزرسانی بررسی محصولات گوگل را منتشر کرد. من قول دادم که برگردم و برخی از آنچه را که با این بهروزرسانی میبینیم، در حین انتشار به اشتراک بگذارم. - ابزار هدف گیری بین المللی کنسول جستجوی گوگل دیگر در دسترس نیست
همانطور که ماه گذشته گزارش دادیم، گوگل اکنون رسما گزارش هدف گذاری بین المللی در کنسول جستجوی گوگل را منسوخ کرده است. اگر سعی کنید به گزارش دسترسی داشته باشید، Google پیامی را به شما نشان می دهد که می گوید “این گزارش دیگر در اینجا موجود نیست.” - نتایج Google About You Search Beta
Google در حال آزمایش بخش جدیدی از حساب من به نام “نتایج درباره شما” است. این بخشی از ویژگی است که در آن جستجوی Google به شما امکان میدهد اطلاعات مربوط به خود را از جستجو و سایر مکانهای Google حذف کنید. - نظرسنجی دوباره می گوید: پیوندها چالش برانگیزترین حوزه سئو
حدود یک سال پیش، برودی کلارک یک نظرسنجی ارسال کرد و از سئوکاران پرسید که کدام حوزه از سئو برای شما چالش برانگیزتر است. پاسخ یک سال پیش با اختلاف زیاد کسب لینک بود و پاسخ این بار هم همان است، کسب لینک. سورپرایز، تعجب. - جان مولر گوگل در مورد زمان، مکان و نحوه استفاده از Hreflang
جان مولر گوگل اغلب پاسخهای دقیق و متفکرانهای را در ردیت پست میکند که مربوط به سئو و همچنین سرهمبندی کلی ابزارها است. او در یکی از آخرین پستهای سئوی خود، یک پست بسیار مفصل و کامل در مورد زمان، کجا و نحوه استفاده از hreflang در سایت خود منتشر کرد. - این کارمند Google قبل از پذیرفته شدن 19 بار برای Google درخواست داد
کت هنی عکس هایی از او و کلاه نوگلرش منتشر کرد که نشان می داد او برای کار در گوگل پذیرفته شده است. او گفت که 19 بار درخواست داده است، 9 بار مصاحبه شده و قبل از اینکه گوگل او را استخدام کند دو بار رد شده است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- خوبه دیگه نیازی به انجام کار نیست یک 410 چیزی را تغییر نمی دهد. ما هر از گاهی URL های قدیمی را دوباره امتحان می کنیم، و اگر تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد، ممکن است به نظر برسد که در حال “تمرکز” هستیم.، جان مولر در توییتر
- اخیراً با یک مشتری قدیمی تماس گرفتم که توسط بهروزرسانی الگوبرداری جدید گوگل ضربه خورده است. 40 درصد از دست دادن ترافیک گوگل این یک وبسایت خبری جدید با سابقه و اقتدار زیاد، با محتوای با کیفیت منحصر به فرد است.، بری آدامز در توییتر
- یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا بر حجم سرنخ خود به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک تأثیر بگذارید، تمرکز بر نظرات مشتریان است.، جوی هاوکینز در توییتر
- آستانه حریم خصوصی حجم جستجو تنها عاملی است که در STR نشان داده می شود. همانطور که در بالا ذکر کردم، گزارش عبارات جستجوی گروهبندی شده در صفحه Insights برای ارائه موارد اضافی طراحی شده است، AdsLiaison در توییتر
- بله کاملا. گوگل فقط محتوا را در URL که می بیند فهرست می کند، حتی نمی داند که محتوای دیگری وجود دارد که نمی بیند. اگر نسخه های محلی خود را می خواهید، جان مولر در توییتر
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
موبایل و صدا