خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 23 نوامبر 2022

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

باورتان می‌شود، بسیاری از سئوکارها همچنان پست‌های مهمان را برای لینک‌ها انجام می‌دهند. جان مولر از گوگل در مورد زیر دامنه ها صحبت کرد، بله، او این کار را کرد. گوگل زبان های پشتیبانی شده برای نشانه گذاری لحظات کلیدی SeekToAction را فهرست کرده است. گلن گیب اطلاعات بیشتری درباره تغییرات Google Discover با یکپارچه سازی محصول منتشر کرد. بینگ TikTok را در نتایج جستجوی خود تبلیغ می کند. Google Maps در حال آزمایش ویژگی جدید ناوبری نوار کناری است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • نظرسنجی: بسیاری از سئوکاران هنوز برای سئو پست مهمان ارسال می کنند
    یک نظرسنجی توسط Marie Haynes نشان می دهد که بسیاری از SEO ها هنوز هم برای اهداف سئو پست مهمان را انجام می دهند. این نظرسنجی بیش از 400 پاسخ داشت و تنها 44 درصد از کسانی که پاسخ دادند گفتند که از پست مهمان به دلایل سئو استفاده نمی کنند. 32 درصد گفته اند که انجام می دهند و 12 درصد گفته اند که در مواردی انجام می دهند.
  • جان مولر گوگل درباره زمان استفاده از زیر دامنه ها
    درست زمانی که فکر کردید جان مولر از گوگل پاسخ به سوالات سئوی زیر دامنه را تمام کرده است – خوب – اکنون ما یک پلتفرم اجتماعی جدید داریم – بنابراین … جان در Mastodon گفت که چه زمانی با زیر دامنه ها در مقابل پست کردن محتوا در www اصلی پیش می رود. .
  • Google Discover برچسب «توصیه‌های بیشتر» را به «محصولات بیشتر» تغییر می‌دهد که نشان‌دهنده فشار بیشتر به سمت خرید و تجارت الکترونیک است
    در ماه مارس، پستی درباره «توصیه‌های بیشتر» در Google Discover نوشتم. فراخوان برای اقدام پس از تحقیق در مورد محصولات در جستجوی Google نشان داده می‌شود و منجر به “داشبورد وظیفه” می‌شود که حاوی محتویاتی است که به کاربران کمک می‌کند به تحقیق در مورد محصولات (از جمله مقاله‌ها، ویدئو، عملکرد مقایسه محصول و موارد دیگر) ادامه دهند.
  • بینگ TikTok را در نتایج جستجو تبلیغ می کند
    به نظر می رسد مایکروسافت بینگ در حال تبلیغ نتایج ویدیوی TikTok در نتایج جستجوی بینگ است. اگر برخی از ویدیوها را جستجو کنید، Bing ممکن است کادری را در سمت چپ در کنار کادر نتایج جستجوی ویدیو اضافه کند که عبارت «ویدیوهای کوتاه X» را با دکمه «از TikTok» نشان دهد.
  • Google Key Moments SeekToAction Markup از 12 زبان پشتیبانی می کند
    لحظات کلیدی Google ویژگی‌ای است که در آن جستجوی Google بخش‌های یک ویدیو را از طریق یک رابط فصل مانند برجسته می‌کند. Google پشتیبانی از نشانه گذاری SeekToAction را برای ویدیوها در سایت شما اضافه کرد، به طوری که می توانید از نشانه گذاری SeekToAction برای برقراری ارتباط با لحظات کلیدی (مهر زمانی) که Google برای ویدیوها در جستجوی Google در سال 2021 نشان می دهد استفاده کنید. اکنون، Google 12 زبان پشتیبانی شده برای داده های ساختاری SeekToAction را مستند کرده است. .
  • Google Maps ناوبری نوار کناری جدید را آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش یک ناوبری نوار کناری نازک جدید در سمت چپ رابط نقشه است. نوار کناری دارای نماد پین Google Maps، سپس برگه کاوش، سپس سفرها، مکان‌های ذخیره‌شده، مشارکت و یک نماد بیشتر است.

  • کیک بازی دکمه های گوگل
    این یک عکس قدیمی است که توسط یک کاربر گوگل در دفتر گوگل زوریخ در اینستاگرام مجددا به اشتراک گذاشته شده است. این یک کیک نوعی بازی است، فکر می کنم، یک بازی که احتمالاً بسیاری از شما می شناسید و به این فکر می کنید که چگونه می شود

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

محلی و نقشه ها

جستجوی دیگر

بازخورد:

صنعت و تجارت

سئو

تجزیه و تحلیل

لینک ها و بازاریابی محتوا