در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.
Google Ads ارتقای خودکار را به حداکثر عملکرد برای کمپین های محلی آغاز کرده است. نمایههای Google Business اکنون «مشاهده همه نمایهها» را در جستجوی وب نشان میدهند. گوگل در حال آزمایش یک جعبه جستجوی محبوب در توییتر است. گوگل گزارش هدف گذاری بین المللی را رد می کند. Google Discover به شما امکان می دهد محتوا را از نویسندگان خاص و موارد دیگر پنهان کنید.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- گوگل گزارش هدف گذاری بین المللی را در کنسول جستجو منسوخ می کند
گوگل در توییتر اعلام کرد که گزارش هدف گذاری بین المللی در کنسول جستجوی گوگل را منسوخ کرده است. توصیه های سئوی بین المللی گوگل با این تغییر نکرده است، اما گزارش هدف گذاری بین المللی دیگر در آینده کار نخواهد کرد. - Google Discover همچنین به شما اجازه می دهد محتوا را از نویسندگان پنهان کنید
روز گذشته گزارش دادیم که Google Discover نام نویسنده را در زیر مقاله نشان میدهد و نه نام سایت را برای برخی داستانها. خوب، Google Discover اکنون میتواند به شما اجازه دهد تا محتوا را بر اساس کسی که آن را مینویسد، پنهان کنید، علیرغم اینکه در کجا ممکن است منتشر شود. - ارتقای خودکار تبلیغات گوگل به حداکثر عملکرد برای کمپین های محلی
گوگل ادز اعلام کرد که گوگل فرآیند «ارتقای خودکار» حسابها را به «مکس عملکرد» برای کمپینهای محلی آغاز خواهد کرد. ارتقای خودکار به تدریج پیشرفت می کند و در ماه سپتامبر برای اکثر تبلیغ کنندگان به پایان می رسد - تست های جستجوی گوگل در جعبه توییتر محبوب است
گوگل در حال آزمایش عنوان جدیدی برای برخی از نتایج چرخ فلک توییتر در جستجوی گوگل است. حدس میزنم اگر چیزی در توییتر پرطرفدار باشد، گوگل چرخ فلک توییتر را با عنوان «محبوب در توییتر» برچسبگذاری میکند. - گوگل “مشاهده تمام نمایه های تجاری” را در نتایج جستجوی وب اضافه می کند
از آنجایی که Google به انتقال مدیر قدیمی Google My Business به رابط جستجوی وب برای مدیریت کسب و کار شما ادامه می دهد، Google به افزودن ویژگی های ظریف اما بیشتر ادامه می دهد. حالا وقتی جستجو می کنید [my business] در گوگل، گوگل می زند - بازی بسکتبال مینی گوگل
یکی دیگر از دفتر گوگل شیکاگو برای شما، این یکی یک بازی تیراندازی مینی بسکتبال است. منظورم این است که هر اداره ای به یکی از اینها نیاز دارد، درست است؟
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
تجزیه و تحلیل
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
- 125: بدترین اشتباهات فنی سئو برای جلوگیری از اولگا زارزچنا، سئوی تکامل یافته
- 4 نکته فنی سئو برای رتبه بندی ویدیوهای خود در موتورهای جستجوOncrawl
- فراتر از ربات ها: بازاریابی موفق در دنیای خودکار، آزمایشگاه های مغز
- اجازه ندهید پلتفرم های سئو استراتژی جستجوی شما را دیکته کنند، فوربس
- سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟، اهرفس
- چگونه برنده های سئوی سریع سایت خود را شناسایی کنیم (در 3 مرحله سریع)، SEOSLY
- هدف کلمه کلیدی: آنچه باید در مورد نحوه جستجوی مشتریان بدانید، Wix SEO Hub
- هفت چیزی که همه سئوکاران باید درباره EAT with Lily Ray بدانند، رنجر رتبه
- داده های ساخت یافته برای توسعه دهندگان وب | جستجوی Central Lightning Talks، گوگل یوتیوب
- UX و SEO شاه ماهی قرمزکوین ایندیگ
- ارزش نشانه گذاری طرحواره برای سازمان های مراقبت های بهداشتی، برنامه طرحواره
- Yoast SEO Premium 19.2: تجزیه و تحلیل زبان فراگیر جدید – در بتا، یواست
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.