خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 آوریل 2023

PPC

گوگل اکنون می گوید تجربه صفحه یک سیگنال رتبه بندی است اما یک سیستم رتبه بندی نیست. Google Analytics اکنون می‌گوید ما می‌توانیم تا 1 ژوئیه 2024 به Universal Analytics 3 دسترسی داشته باشیم و آن را صادر کنیم. Google Ads برای ممنوع کردن تبلیغات برای محصولاتی که خطر مرگ یا صدمات شدید بدنی قریب‌الوقوع، اثبات‌شده و حل‌نشده دارند. گوگل در حال آزمایش یک رابط دکمه جدید “بیشتر” در جستجو است. سئوکاران با انقلاب جدید هوش مصنوعی نگران شغل خود هستند. به علاوه من یک خلاصه ویدیویی SEO را پست کردم، ممکن است بخواهید آن را تماشا کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: تجربه صفحه یک سیگنال رتبه بندی است، نه یک سیستم رتبه بندی
    گوگل اکنون می‌گوید که تجربه صفحه، سازگاری با موبایل، سرعت صفحه و سایت امن، «سیگنال‌های» رتبه‌بندی هستند، اما هرگز «سیستم‌ها» رتبه‌بندی نشده‌اند. دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل امروز صبح در توییتر گفت: “این فقط به این معنی است که اینها *سیستم*ها* را رتبه بندی نمی کنند، بلکه سیگنال هایی هستند که توسط سیستم های دیگر استفاده می شود.”
  • Google Analytics داده‌های UA3 را به مدت یک سال پس از توقف جمع‌آوری داده‌ها در 1 ژوئیه 2023 نشان می‌دهد.
    گوگل جزئیات بیشتری را در مورد ضرب الاجل آینده خود برای زمانی که Universal Analytics 3 رد می شود به اشتراک گذاشته است. اطلاعات جدید این است که شما می‌توانید به مدت یک سال پس از اینکه Google جمع‌آوری داده‌ها در آن پلتفرم را متوقف کرد، به داده‌های تاریخی خود در UA3 دسترسی داشته باشید، گزارش دهید و صادر کنید، بنابراین تا ۱ ژوئیه ۲۰۲۴.

  • گوگل برای ممنوع کردن تبلیغات، خطر مرگ یا آسیب شدید بدنی قریب الوقوع، اثبات شده و حل نشده دارد
    از 3 ژوئیه 2023، Google تبلیغات محصولاتی را که خطر مرگ یا صدمات شدید بدنی قریب‌الوقوع، اثبات‌شده و حل‌نشده‌ای دارند که موضوع مشاوره مصرف‌کننده یا فراخوان محصول بوده است، ممنوع می‌کند. با این کار خط‌مشی محصولات و خدمات خطرناک Google Ads به‌روزرسانی می‌شود.


  • جستجوی گوگل دکمه های نتایج ساده «بیشتر» را آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش نسخه جدیدی از دکمه نتایج “بیشتر” است تا ساده تر و ساده تر به نظر برسد. گوگل به جای دکمه نتایج بزرگتر، یک لینک ساده را آزمایش می کند.

  • بسیاری از سئوکاران از زمان جستجوی هوش مصنوعی و هوش مصنوعی نگران شغل خود هستند
    با هوش مصنوعی مولد و ویژگی‌های جستجوی جدید هوش مصنوعی، ما نه تنها می‌توانیم از برخی ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنیم، بلکه نحوه دسترسی جستجوگران به اطلاعات در آستانه تغییر است. این باعث نگرانی و ترس در صنعت سئو شده است.

  • جلسات ضبط Google برای Google I/O آینده
    گوگل ضبط جلسات رویداد بزرگ Google I/O را که از 10 می آغاز می شود، آغاز کرده است. در اینجا عکسی از تیم Firebase در حال نمایش استودیوی ضبط و در اینجا یک عکس دیگر از پیج است
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرسانی Google Reviews انجام شد، تجربه صفحه، اصلاح نام سایت، کسب‌وکارهای پیامک Google و درآمدهای تبلیغاتی Google / Microsoft
    این هفته، به‌روزرسانی بررسی‌های Google در آوریل 2023 پس از 13 روز به پایان رسید. این به‌روزرسانی در هفته آخر عرضه بسیار داغ بود. گوگل توضیح داد که تجربه صفحه یک سیگنال رتبه بندی است اما یک سیستم رتبه بندی نیست. گوگل از شما خواسته که ارسال کنید…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع

لینک ها و بازاریابی محتوا