خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 دسامبر 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

Google Ads اجازه می دهد تا برخی از محصولات شاهدانه و CBD در برخی مناطق تبلیغ شوند. گوگل گفت حذف محتوای تکراری داخلی رتبه سایت شما را در ارتباط با به‌روزرسانی هرزنامه اصلاح نمی‌کند. گوگل گفت که داشتن متن، اینفوگرافیک و ویدئوهای منحصر به فرد محتوای شما را خوب، دقیق یا مفید نمی کند. بیشتر سئوکاران نگران تصاحب ChatGPT نیستند. گوگل دوباره گفت که Googlebot از هدرهای کنترل کش استفاده نمی کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: متن، اینفوگرافیک و ویدئو منحصر به فرد محتوا را خوب، دقیق و مفید نمی کند
    جان مولر از گوگل گفت که “نوشتن متن منحصر به فرد، افزودن اینفوگرافیک و یک ویدئو” به طور پیش فرض آن محتوا را “خوب، دقیق و مفید” نمی کند.
  • Google: بازدیدهای به‌روزرسانی هرزنامه با حذف محتوای تکراری داخلی رفع نمی‌شوند
    جان مولر از گوگل گفت که حذف محتوای تکراری داخلی و سایر رفع مشکلات فنی منجر به بازیابی سایت شما از به‌روزرسانی هرزنامه گوگل نمی‌شود. جان گفت که این به‌روزرسانی‌های هرزنامه بیشتر به «محتوای واقعی» نگاه می‌کنند تا اینکه مشکلات فنی یا محتوای تکراری در سایت خود داشته باشید.

  • Google Ads اجازه می دهد تا برخی از تبلیغات کانابیدیول (CBD) و کنف در برخی مناطق انجام شود
    Google Ads به زودی به برخی از کانابیدیول (CBD) و محصولات موضعی CBD مشتق شده از کنف اجازه می دهد تا در شبکه خود تبلیغ شوند. گوگل این به‌روزرسانی خط‌مشی را پست کرد و گفت که این به‌روزرسانی از 20 ژانویه 2023 آغاز می‌شود.
  • گوگل می گوید هدرهای Cache-Control برای خزیدن و نمایه سازی استفاده نمی شوند مگر اینکه محتوای جاسازی شده باشد
    در سال 2018، جان مولر از گوگل گفت که گوگل هنگام خزیدن از هدرهای کنترل کش استفاده نمی کند. او سپس گفت که هیچ تاثیری بر GoogleBot و نحوه خزیدن آن در صفحات وب شما ندارد. او گفت که دوباره امروز، در پایان سال 2022، اما افزود، “حداکثر ممکن است از آنها در رندر برای محتوای جاسازی شده استفاده شود.”

  • بیشتر سئوکاران نگران تهدید ChatGPT نیستند که صنعت سئو را تهدید می کند
    ChatGPT جالب است، بسیار جالب است، در واقع، من از آن برای سرگرمی برای معرفی ویدیوی خود در اوایل این ماه استفاده کردم، اما آیا این کار سئوکاران را از کار می اندازد؟ آیا تمام محتوای ما را می‌نویسد، آیا توصیه‌هایی برای سئو ارائه می‌دهد، و آیا نمونه‌های کدنویسی را ارائه می‌دهد که جایگزین نیازهای سئوکاران شود؟ به نظر می رسد اکثر سئوکاران خیلی نگران نیستند.

  • صندلی حصیری در گوگل
    گوگل این صندلی حصیری را دارد که کارمندان گوگل می توانند روی آن بنشینند و از منظره بدون استرس دفتر گوگل دیترویت لذت ببرند. این منظره ای از رودخانه دیترویت است که به سمت کانادا می نگرد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع