در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
تا کنون، حداقل تا زمانی که داستان را نوشتم، بهروزرسانی محتوای مفید گوگل ضعیف بوده است. گوگل گفت که 404 های نرم افزاری از بودجه خزیدن استفاده می کنند. گوگل گفت افزودن داده های ساخت یافته ویدیویی، ویدیوهای شما را برجسته تر نمی کند. جستجوی Google در حال آزمایش برچسبهای خواندن سریع است. گوگل در مورد به روز رسانی محتوای مفید بازخورد می خواهد. و امروز یک وبلاگ منتشر کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- بهروزرسانی محتوای مفید Google تا کنون ضعیف و کند به نظر میرسد…
گوگل آپدیت محتوای مفید را در 18 آگوست اعلام کرد و به طور رسمی در 25 آگوست عرضه شد. فکر میکردم این بهروزرسانی سخت و سریع خواهد بود، اما تا کنون، و میدانم که تنها چند روز از عرضه رسمی آن میگذرد، انتشار آن کند بوده و نسبت به چیزی که فکر میکردم ضعیف است. - فرم بازخورد بهروزرسانی محتوای مفید Google
همانطور که میدانید، بهروزرسانی محتوای مفید گوگل از روز پنجشنبه، 25 آگوست آغاز شد. Google فرم بازخوردی را برای شما باز کرده است تا آدرسهای گوگل سایتهایی را که فکر میکنید نباید تحت تأثیر قرار میگرفتند یا بازخوردهای دیگر را ترک کنید. - گوگل برچسب خواندن سریع و 5 دقیقه خواندن را در نتایج جستجو آزمایش می کند
گوگل در حال آزمایش یک برچسب جدید در نتایج جستجو است تا به جستجوگران بگوید خواندن سریع چیست یا صفحه ای که خواندن آن کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. من این را دوست دارم، گوگل به جستجوگر نشان می دهد که می تواند یک قطعه محتوا را به سرعت اسکن کند - Google: Soft 404s Do Waste Crawl Budget
Gary Illyes از گوگل در آخرین پادکست Search Off The Record گفت که صفحات نرم 404، صفحاتی که گوگل فکر می کند 404 هستند اما کد وضعیت سرور 200 را برمی گرداند، بودجه خزیدن را هدر می دهد. گری افزود، با این حال، 404s یا 410s بودجه خزیدن را هدر نمی دهند. - Google: افزودن دادههای ساختاریافته ویدیو، ویدیوی شما را برجستهتر نمیکند
جان مولر از گوگل گفت که افزودن دادههای ساختاریافته ویدیویی به صفحاتی که ویدیوها روی آنها هستند، آن ویدیو را در آن صفحه برجستهتر نمیکند. این از یک مشکل نمایه سازی ویدیو در کنسول جستجوی Google می آید. - وبلاگ شماره 187: جیل فچر درباره پادکست و توسعه تجارت آژانس
در بخش اول، با جیل فچر، مدیر ارشد رشد Cypress North آشنا شدیم. ما در مورد تاریخ گذشته او در بازاریابی، چرایی پیوستن او به Cypress North، کارهایی که در آنجا انجام می دهد و اهمیت عناوین شغلی و توضیحات آشنا شدیم. در بخش دوم در مورد اهمیت پادکست برای آژانس ها و توسعه کسب و کار در آژانس ها صحبت می کنیم. - میز پوکر در دفتر گوگل شیکاگو
در اینجا یک کارت یا میز پوکر بسیار تمیز است که در دفتر Google شیکاگو قرار دارد.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
تجزیه و تحلیل
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
جستجوی دیگر
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.