بروزرسانی: 24 آبان 1404
خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 30 ژانویه 2023
موبایل و صدا
صنعت و تجارت
محلی و نقشه ها
جستجوی دیگر
بازخورد:
PPC
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
تجزیه و تحلیل
سئو
لینک ها و بازاریابی محتوا
ممکن است در اواخر هفته گذشته یک به روزرسانی تأیید نشده در بررسی های محصول Google وجود داشته باشد. کد منبع یاندکس لو رفت و سئوکاران در حال بررسی کد منبع موتور جستجو هستند. گوگل گفت که انجام یک طراحی مجدد ممکن است رتبه شما را ضعیف کند. گوگل همچنین گفته است که باید از URL های مطلق در rel-canonials خود استفاده کنید. گوگل ادز بیش از دو ماه است که اعلامیه های جدیدی ارسال نکرده است. به علاوه، من یک وبلاگ با جف فرگوسن ارسال کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- به روزرسانی تأیید نشده Google بر سایت های بررسی محصولات تأثیر می گذارد در پنجشنبه، 26 ژانویه؟
در روز پنج شنبه، 26 ژانویه، نشانه هایی از به روزرسانی احتمالی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل مشاهده شد. سیگنال ها و صحبت هایی که من دنبال می کردم، صادقانه، در سطح فوق العاده بالایی نبودند. با این حال، اکنون که گلن گیب را می بینم نمودارهای واقعا تکان دهنده ای از سایت هایی که قبلاً تحت تأثیر به روز رسانی های گوگل قرار گرفته بودند را به اشتراک گذاشت اما اکنون شاهد یک نوسان بزرگ هستیم. این لزوماً به روزرسانی بررسی های محصول نیست، بلکه سایت هایی در فضای بررسی محصول هستند که نوسانات عظیمی را در 26 ام مشاهده می کنند. - فاکتورهای رتبه بندی جستجوی Yandex فاش و فاش شد
Yandex دارای یک قایق از کد منبع خود در تمام فناوری خود بود که گفته می شود توسط یک کارمند ناراضی لو رفته بود و بخشی از آن کد منبع بزرگترین موتور جستجوی روسیه - Yandex بود. همانطور که می توانید تصور کنید، سئوکاران و دیگران در حال غواصی هستند و می بینند که چه چیزی می توانند از کد منبع بیاموزند. - گوگل: اگر سایت خود را دوباره طراحی کنید، رتبه شما ممکن است ضعیف شود
گری ایلیس از تیم Google Search Relations PSA دیگری را در لینکدین پست کرد. این بار او گفت: "وقتی یک سایت را دوباره طراحی می کنید، ممکن است رتبه آن در موتورهای جستجو ضعیف شود." - Google: از مسیرهای نسبی در rel-canonical خود استفاده نکنید
Gary Illyes از تیم Google Search Relations PSA دیگری را در LinkedIn پست کرد، این یکی می گوید: «از مسیرهای نسبی در rel-canonical خود استفاده نکنید». گری از شما می خواهد که از URL کامل و مطلق، زمانی که به Re-canonical می رسد، استفاده کنید. - آگهی های اخبار و ویژگی های Google Ads خشک می شوند
تیم Google Ads برای حدود دو ماه و نیم، از 17 نوامبر 2022، اعلامیه ویژگی جدید یا هیچ اعلان جدیدی را در صفحه ویژگی ها و اطلاعیه های جدید خود پست نکرده است، و از اواسط دسامبر هیچ به روزرسانی خط مشی Google Ads را ارسال نکرده است. - وبلاگ شماره 208: جف فرگوسن در راه راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال خود
در بخش اول، تاریخچه طولانی جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در اینجا، در قسمت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم... - دیوار نمایش در Google Pier 57
اینجا یکی از دیوارهای متعدد در مکان جدید Google Pier 57 است. می توانید ببینید که آن ها یک دیوار نمایشی راه اندازی می کنند که یک صفحه موج سواری گوگل، حروف گوگل، مجسمه اندروید و موارد دیگر را در خود جای داده است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
نویسنده: تیم تحریریه خدایار