محلی و نقشه ها
سئو
تجزیه و تحلیل
لینک ها و بازاریابی محتوا
صنعت و تجارت
موبایل و صدا
PPC
بازخورد:
دنی سالیوان از گوگل گفت که به روز رسانی محتوای مفید یک معامله بزرگ است، اما تغییر بزرگی برای نتایج جستجو نیست. ممکن است طراحی قطعات و فراخوان های جدید گوگل را ببینیم. استراتژیهای پیشنهادی محتوای برتر Google Ads ماه آینده از بین میرود. گوگل مجدداً گفت که افزایش خزنده نشانهای از بهروزرسانی نیست. گوگل در حال آزمایش قالب جدیدی برای ساعات اداری است، نمیدانم که آیا مردم این قالب را بهتر میپسندند…
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- دنی سالیوان: بهروزرسانی محتوای مفید گوگل بزرگ است اما تغییری بزرگ نیست
بنابراین بسیاری از شما، از جمله من، متعجب هستید که چرا گوگل چنین بهروزرسانیهای آتی را انجام میدهد، در حالی که بهروزرسانی خود آنچنان تغییری در نتایج جستجو ایجاد نمیکند. بحث جالبی بین گلن گیب، مشاور سئو و دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل در همین مورد وجود دارد. - قطعه جدید Google Featured با چندین پاسخ، طراحی جدید، Callouts و موارد دیگر؟
من نمیدانم که آیا اسکرینشاتهای زیر همان پیامهایی هستند که گوگل تقریباً یک ماه پیش درباره آن صحبت کرده است. میتوانید پیامهای پررنگ، پاسخهای متعدد برای یک بلوک قطعه برجسته و طراحی جدیدی که کمی شبیه تست طراحی پانل دانشی است که قبلاً دیدیم، ببینید. - محتوای برتر Google Ads برای توقف کار در اکتبر 2022 پیشنهاد می کند
Google Ads پشتیبانی از تنظیمات پیشنهادی محتوای برتر را متوقف کرده است و در اکتبر 2022 کمپین ها را با استفاده از تنظیمات پیشنهادی محتوا به طور خودکار به صورت پیش فرض روی 0 تغییر می دهد. - Google: افزایش نرخ خزیدن نشانهای از انتشار بهروزرسانی محتوای مفید نیست
از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا افزایش فعالیت خزنده نشانهای از انتشار بهروزرسانی محتوای مفید است یا خیر. جان همانطور که انتظار می رفت نه گفت زیرا او بارها در به روز رسانی های قبلی به این سوال پاسخ منفی داد. - گوگل فرمت جدیدی را برای ساعات اداری سئو آزمایش می کند – آیا آن را دوست دارید؟
از نظر تاریخی، منظور من برای بیش از یک دهه، جان مولر تنها فردی بود که به سوالات سئوکاران در بخش ساعات اداری سئو گوگل پاسخ می داد. اخیرا جان تغییراتی را در قالب اعلام کرده است و به نظر می رسد یک بار دیگر جان در حال ایجاد تغییرات در قالب است. - بولینگ گوگل در فضای باز
در رویداد روز Google Boulder Field، آنها بولینگ داشتند. بنابراین، در اینجا یک بولینگ واقعی گوگل، نه از نوع PPC، توسط گوگلسازان واقعی در یک دفتر Google است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- پرداختن به نقد احرفردیت
- اشکالی که در آن مدیران و صاحبان یک GBP نتوانستند به پرسش و پاسخ پاسخ دهند زیرا به نظر میرسد نام تجاری حل شده است. من به عنوان مالک و مدیر حساب SS تست کردم. تا زمانی که از طریق SERP/NMX به پرسش و پاسخ دسترسی داشته باشید – اکنون می توانید، کری هیل در توییتر
- اولین باری است که Google را بهطور خودکار شامل حاشیهنویسی «Performance Insight» در کشویی عملکرد حساب میبینیم.، گرگ در توییتر
- فقط به این دلیل که یک صفحه در یک سایت رتبه خوبی دارد به این معنی نیست که همه صفحات رتبه بندی می کنند. این یه جورایی قابل انتظاره، جان مولر در توییتر
- همانطور که اشاره کردم، آن گزارش ربطی به اقدامات دستی ندارد. ما فقط در همه صفحات در گزارش های انبوه گزارش نمی دهیم، و نمونه می تواند در طول زمان تغییر کند. آن طبیعی است.، جان مولر در توییتر
- آیا می خواهید بدانید کارشناسان در مورد مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه چه توصیه هایی دارند؟ در این قسمت از #AskGoogleBot، @JohnMu بهترین شیوهها را برای صفحات چند زبانه به اشتراک میگذارد. اینجا را تماشا کنید.، مرکز جستجوی گوگل در توییتر
- شما میتوانید، اما من سعی میکنم از پنهانکاری مانند این اجتناب کنم، زیرا فضا را برای مشکلاتی باز میکند که اشکالزدایی آنها واقعاً دشوار است. سیستم های ما تمایل دارند پارامترهای URL نامربوط را بیاموزند، شما می توانید به وی کمک کنید، جان مولر در توییتر
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.