خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 سپتامبر 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

دنی سالیوان از گوگل گفت که به روز رسانی محتوای مفید یک معامله بزرگ است، اما تغییر بزرگی برای نتایج جستجو نیست. ممکن است طراحی قطعات و فراخوان های جدید گوگل را ببینیم. استراتژی‌های پیشنهادی محتوای برتر Google Ads ماه آینده از بین می‌رود. گوگل مجدداً گفت که افزایش خزنده نشانه‌ای از به‌روزرسانی نیست. گوگل در حال آزمایش قالب جدیدی برای ساعات اداری است، نمی‌دانم که آیا مردم این قالب را بهتر می‌پسندند…

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • دنی سالیوان: به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل بزرگ است اما تغییری بزرگ نیست
    بنابراین بسیاری از شما، از جمله من، متعجب هستید که چرا گوگل چنین به‌روزرسانی‌های آتی را انجام می‌دهد، در حالی که به‌روزرسانی خود آنچنان تغییری در نتایج جستجو ایجاد نمی‌کند. بحث جالبی بین گلن گیب، مشاور سئو و دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل در همین مورد وجود دارد.
  • قطعه جدید Google Featured با چندین پاسخ، طراحی جدید، Callouts و موارد دیگر؟
    من نمی‌دانم که آیا اسکرین‌شات‌های زیر همان پیام‌هایی هستند که گوگل تقریباً یک ماه پیش درباره آن صحبت کرده است. می‌توانید پیام‌های پررنگ، پاسخ‌های متعدد برای یک بلوک قطعه برجسته و طراحی جدیدی که کمی شبیه تست طراحی پانل دانشی است که قبلاً دیدیم، ببینید.
  • محتوای برتر Google Ads برای توقف کار در اکتبر 2022 پیشنهاد می کند
    Google Ads پشتیبانی از تنظیمات پیشنهادی محتوای برتر را متوقف کرده است و در اکتبر 2022 کمپین ها را با استفاده از تنظیمات پیشنهادی محتوا به طور خودکار به صورت پیش فرض روی 0 تغییر می دهد.
  • Google: افزایش نرخ خزیدن نشانه‌ای از انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید نیست
    از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا افزایش فعالیت خزنده نشانه‌ای از انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید است یا خیر. جان همانطور که انتظار می رفت نه گفت زیرا او بارها در به روز رسانی های قبلی به این سوال پاسخ منفی داد.
  • گوگل فرمت جدیدی را برای ساعات اداری سئو آزمایش می کند – آیا آن را دوست دارید؟
    از نظر تاریخی، منظور من برای بیش از یک دهه، جان مولر تنها فردی بود که به سوالات سئوکاران در بخش ساعات اداری سئو گوگل پاسخ می داد. اخیرا جان تغییراتی را در قالب اعلام کرده است و به نظر می رسد یک بار دیگر جان در حال ایجاد تغییرات در قالب است.

  • بولینگ گوگل در فضای باز
    در رویداد روز Google Boulder Field، آنها بولینگ داشتند. بنابراین، در اینجا یک بولینگ واقعی گوگل، نه از نوع PPC، توسط گوگل‌سازان واقعی در یک دفتر Google است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.





منبع