ویژگی های جستجو
گوگل در حال آزمایش جایگزین هایی برای «مردم هم می پرسند» است. Google Explore فهرستهای محلی را اضافه میکند. Google Datasets یک دکمه بیشتر اضافه می کند. گوگل می گوید خط تیره در نام دامنه کیفیت پایینی در نظر گرفته نمی شود. محصولات نمایه کسب و کار Google اکنون می توانند در نتایج جستجوی Google Shopping نشان داده شوند. اوه و بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه منتشر شد. فردا بیشتر در مورد آن
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- محصولات نمایه کسب و کار Google در نتایج خرید گوگل نمایش داده می شود
Google اکنون محصولاتی را که کسبوکارها از طریق مدیر نمایه کسبوکار Google اضافه میکنند مستقیماً در نتایج جستجوی Google Shopping نشان میدهد. مطمئن نبودم که این جدید است یا نه، اما به نظر میرسد که اکثر سئوکاران محلی فکر میکنند که چنین است، بنابراین من آن را در اینجا به اشتراک میگذارم. - جستجوی گوگل بیشتر برای پرسیدن تست میکند و جایگزینهای دیگر افراد نیز میپرسند؟
ممکن است گوگل در حال آزمایش جایگزینی عبارت “Pople also ask” با کادر “Personal More to ask” باشد. من مطمئن نیستم که این فقط یک تغییر عنوان است یا تفاوت عملکردی وجود دارد. - Google Explore در جستجو نتایج محلی را اضافه می کند
Google Explore همان ویژگی عجیبی است که هنگام پیمایش و پیمایش در نتایج جستجو به دست می آورید. سپس Google با این ویژگی کاوش به شما ضربه می زند تا پرس و جو شما را به روشی بسیار بصری گسترش دهد. خوب، به نظر می رسد گوگل لیست های محلی را به بخش Google Explore اضافه کرده است. - نتایج جستجوی مجموعه دادههای Google اکنون با دکمه بیشتر
گوگل هفته گذشته اعلام کرد که جستجوی گوگل “اکنون جستجوی مجموعه های داده” را با نمایش “مجموعه داده های بیشتر” و کاوش ویژگی های بیشتر برای مجموعه داده ها در جستجوی Google آسان تر می کند. - گوگل: خط تیره در نام های دامنه با کیفیت پایین در نظر گرفته نمی شود
از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا داشتن خط تیره در نام دامنه شما، مانند www.my-site-goes-here.com، می تواند باعث مشکلات رتبه بندی در جستجوی گوگل شود. جان مولر گفت خیر، دامنه های دارای خط تیره توسط الگوریتم های گوگل کیفیت پایینی ندارند. - مبل گوگلی
در اینجا عکسی از دفتر گوگل آتلانتا از یک اتاق با ظاهر جالب با مبل یکپارچهسازی با سیستمعامل است. البته مبل در رنگ های گوگلی است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
PPC
سئو
صنعت و تجارت
محلی و نقشه ها
جستجوی دیگر
بازخورد:
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
موبایل و صدا
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.