بروزرسانی: 24 آبان 1404
خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 نوامبر 2022
لینک ها و بازاریابی محتوا
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
گوگل گفت محتوای هوش مصنوعی لزوماً بد نیست، اما عموماً محتوای آن توسط مردم، برای مردم نیست و بنابراین چیزی نیست که گوگل محتوای مفیدی در نظر می گیرد. بازنویسی عناوین شما توسط گوگل نشانه مشکل کیفیت نیست. Google در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید Google Merchant Center است. گوگل برچسب های متعلق به قبلی جدیدی را روی نتایج محصول دارد. PPC نسبت به SEO بودجه بیشتری برای بازاریابی دارد.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- اطلاعات بیشتر از Google On AI Content - درباره اینکه آیا محتوا مفید است
از زمان به روزرسانی Spam اکتبر و به روزرسانی محتوای مفید، بسیاری از سئوکاران می گویند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط Google هدف قرار می گیرد. پاسخ، همانطور که قبلاً گفتم، واقعاً نیست. دنی سالیوان از گوگل مجدداً گفت، موضوع این نیست که آیا یک انسان یا یک ماشین آن را نوشته است، بلکه به مفید بودن محتوا مربوط می شود. - رابط کاربری Google Merchant Center جدید در حال آزمایش است
گزارش هایی می شنوم مبنی بر اینکه Google در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای Google Merchant Center است. رابط جدید فقط برخی از تغییرات طراحی نیست، بلکه بازنگری در نحوه استفاده از Merchant Center است. - جستجوی Google خرید برچسب های برگ سبز متعلق به قبل
Google یک برچسب برگ سبز نشان می دهد که روی نتایج Google Shopping می گوید "pre-مالک" است، که من حدس می زنم متعلق به قبل باشد. این هم در نتایج خرید گوگل دسکتاپ و هم در تلفن همراه نشان داده می شود. - در PPC بیشتر از SEO، نظرسنجی توییتر خرج کنید
این نباید تعجب آور باشد - اما افراد و شرکت های بیشتری برای PPC خرج می کنند تا SEO. یک نظرسنجی توییتری از لیلی ری نشان می دهد که هر نظرسنجی دیگری که در این صنعت انجام می شود نیز چنین است. - گوگل گفت که بازنویسی عناوین شما توسط گوگل نشانه مشکل کیفیت نیست
جان مولر از گوگل در توییتر گفت که گوگل بازنویسی عناوین صفحه شما نشانه ای از مشکل کیفیت صفحه یا سایت شما نیست. او گفت، برخی از صفحات عناوین خوب دارند، برخی عناوین بد - این فقط وب است. من مطمئن هستم که عنوان من در اینجا می تواند بهتر باشد، بنابراین گوگل آن را انجام دهد. - Google Deck Of Cards Wall
در اینجا یک دیوار جالب است که در دفتر Google NYC قرار دارد. به نظر من از چند دسته کارت با آرم گوگل تشکیل شده است که از طرف عقب کارت ها تشکیل شده است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- Google جعبه ای برای نمایش «تخفیفات در…» دارد [black friday deals]، والنتین پلتزر در توییتر
- راهنمای حلقه پیوند داخلیWebmasterWorld
- ماسک: اکانت های تقلیدی بدون اطلاع قبلی ممنوع می شوند مگر اینکه به وضوح علامت گذاری شده باشندWebmasterWorld
- متوجه کاهش شدید خزیدن در سایت های بزرگ و پیچیده مبتنی بر داده. مثلاً 600 هزار درخواست خزیدن/روز تا *2K*، یا 500 هزار در روز تا 15 هزار. برای برخی از سایت ها، کیفیت می تواند بر خزیدن تأثیر بگذارد. برای دیگران، شاید فقط گوگل دریافت کند، گلن گیب در توییتر
- بسیار خوب، من فقط این ویدیو را صداگذاری می کنم، اما هنوز از این یکی فوق العاده خوشحالم، مارتین اسپلیت در توییتر
- مشاهده تصادفی #SEO: سرورهای Mastodon از نظر اینکه چگونه محتوای آنها به راحتی در موتورهای جستجو قابل فهرست بندی و سئو است متفاوت است.، جان مولر - ماستودون
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
موبایل و صدا
محلی و نقشه ها
تجزیه و تحلیل
سئو
جستجوی دیگر
بازخورد:
صنعت و تجارت