Google Ads در حال آزمایش نوع دارایی جدیدی به نام ویدیو است. به نظر میرسد گوگل در حال آزمایش است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد داراییهای ویدئویی را به تبلیغات جستجوی خود و سایر کمپینهای تبلیغاتی گوگل اضافه کنند.
کریگ گراهام برای اولین بار این را مشاهده کرد و در لینکدین در مورد آن پست کرد (من آن را از طریق توماس اکسل پیدا کردم. کریگ نوشت: “دیدن گزینه “ویدیو” در Google Ads > Assets. من معتقدم که می توانید ویدیوها را به کتابخانه مشترک اضافه کنید، اما این کار من است. اولین باری که مستقیماً در بخش داراییهای Google Ads مشاهده میکنید، پس از کلیک کردن، شما را به صفحه «افزودن ویدیو» میبرد (اسکرین شات در پایین).
حتی میتوانید آن را به کمپینهای جستجوی Google Ads خود اضافه کنید که او بعداً گفت.
در اینجا یک تصویر از این است:
آیا به زودی شاهد پخش ویدیوهای زیادی در جایگاه های تبلیغات جستجوی Google خواهیم بود؟
بحث در انجمن در لینکدین.