در اینجا آمده است که چقدر برای تبلیغ کنندگان هزینه دارد!


نتفلیکس در حال حاضر روی فرمول اشتراک جدید و ارزان‌تری کار می‌کند که با این حال شامل تبلیغات می‌شود. حداقل چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که مبالغی که تبلیغ‌کنندگان باید بپردازند تا بتوانند تبلیغات خود را در این پلتفرم پخش کنند، در دسترس همه نخواهد بود.

تبلیغات نتفلیکس

از آنجایی که تعداد مشترکین نتفلیکس برای اولین بار در نزدیک به یک دهه اخیر کاهش یافت و سهام رید هستینگز و شرکت مارک راندولف را به سمت پایین کشاند، تصور می‌شود پلتفرم شماره یک پخش ویدیوی جهان در حال حاضر فعالانه از تبلیغ‌کنندگان برای اشتراک جدید خود از جمله تبلیغات دعوت می‌کند.

یک تبلیغ کننده اخیراً با مجله ی وال استریت برخی اطلاعات در مورد قیمت این تبلیغات جدید نتفلیکس برای تبلیغ کنندگان.

در نتیجه، نتفلیکس باید برای 1000 بار نمایش بین 65 تا 80 دلار از تبلیغ کنندگان خود هزینه کند. ثبت شده (هزار بازدید از تبلیغات).

قیمت بسته به گزینه های هدف انتخاب شده توسط تبلیغ کنندگان متفاوت است.

به گفته تبلیغ‌کنندگانی که این اطلاعات را به وال استریت ژورنال ارسال کرده‌اند، این CPM بسیار بالاتر از سایر پلتفرم‌های بازار خواهد بود.

رهبر جهانی در پخش ویدئو باید ارائه دهد تبلیغات حداکثر 15 تا 30 ثانیه.

به گفته همین منابع، حداکثر، کاربران نسخه «ارزان‌تر» نتفلیکس باید حداکثر تماشا کنند. 4 دقیقه تبلیغات در هر ساعت مشاهده (که به خودی خود بسیار کمتر از 18 تا 23 دقیقه تبلیغات پخش شده در کانال های تلویزیونی معمولی برای هر ساعت برنامه است).

علاوه بر این، گزارش شده است که نتفلیکس قصد دارد مبلغ سالانه ای را که هر تبلیغ کننده می تواند خرج کند، محدود کند تا از نمایش بیش از حد تبلیغات مشابه جلوگیری کند.

این سقف در حال حاضر 20 میلیون دلار در سال تعیین می شود.

تاریخ راه‌اندازی اشتراک ارزان‌تر نتفلیکس با تبلیغات چه زمانی است؟

به گفته تبلیغ‌کنندگان بالقوه، نتفلیکس قصد دارد اشتراک تا حدی با پشتیبانی تبلیغاتی خود را در ۱ نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی کند.

منبع



منبع