و البته، با نظارت بر مکالمات در Reddit و حل سریع مشکلات، برندها می توانند بهبود تجربه مشتری فعلی و چگونه مشتریان آینده در مورد محصولات خود صحبت می کنند.
این روش بازاریابی شامل نظارت بر ذکر نام تجاری در موارد زیر است:
شبکه های اجتماعی
انجمن ها
وبلاگ ها
و هر پلتفرم آنلاین دیگری که ممکن است اطلاعاتی در مورد مصرف کنندگان و نظرات آنها جمع آوری کند
کاربران می توانند محتوا را به اشکال مختلف (متن، تصویر یا لینک) در آنجا ارسال کنند و سایر کاربران می توانند به محتوایی که برایشان جالب یا مفید است رأی دهید.
را گوش دادن اجتماعی، که به آن نیز می گویند گوش دادن اجتماعی، یک تمرین است نظارت و تجزیه و تحلیل مکالمات آنلاین مربوط به یک برند، محصول، خدمات یا صنعت.
Reddit محبوب ترین شبکه اجتماعی نیست، و با این حال می تواند چیزهای زیادی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما به ارمغان بیاورد! نمی بینی چطوری؟ آیا تا به حال در مورد گوش دادن اجتماعی شنیده اید؟ بیا، ما در این مقاله بیشتر به شما می گوییم!
یادآوری: Reddit چیست؟
قبل از ترک…
همچنین در زمینه حرفه ای بسیار جالب است، زیرا آن را دارد به برندها فرصتی بی نظیر برای گوش دادن و تعامل با مخاطبان خود ارائه می دهد، بلکه از علایق، ترجیحات و نظرات آنها را درک کنید.
گوش دادن اجتماعی چیست؟
اول از همه به این دلیل Reddit می تواند به عنوان ابزاری برای تحقیقات بازار استفاده شود. شرکتها میتوانند تعداد بسیار زیادی از معیارهای مربوط به عموم و مشتریانشان (بهویژه نگرشها، علاقهمندیها، دوست نداشتنها و ترجیحات) را صرفاً با تجزیه و تحلیل مکالماتی که در آنجا انجام میشود، ارزیابی کنند. آنها همچنین این فرصت را دارند که در گفتگوها شرکت کنند و به دنبال درک عمیق تر انگیزه های نظرات مشتریان خود باشند.
Reddit یک است پلت فرم رسانه های اجتماعی آنلاین که به کاربران امکان ایجاد، اشتراک گذاری و بحث در مورد محتوا و پیوندها را می دهد.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
بنابراین، آیا متقاعد شده اید که Reddit را در استراتژی بازاریابی خود ادغام کنید؟ آیا می خواهید گوش دادن اجتماعی را معرفی کنید؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
هدف درک نظرات، ترجیحات و گرایش های مصرف کنندگان و همچنین تجزیه و تحلیل عملکرد برند و رقبای آن است.
Reddit یک پلتفرم نسبتا محبوب است که روزانه میلیون ها کاربر فعال دارد، اگرچه این اولین شبکه اجتماعی نیست که ممکن است به آن فکر کنید.
چرا گوش دادن اجتماعی در Reddit انجام می شود؟
اما این همه ماجرا نیست! پلت فرم همچنین ارائه می دهد فرصتی منحصر به فرد برای مطالعه و تحلیل مخاطبان هدف بر اساس علایق مشترک. بنابراین مارک ها می توانند درک کنند که مصرف کنندگان هدف آنها در هر مرحله از سفر خود کجا هستند و احساس آنها در آن زمان برای تعریف بهتر سفر مشتری.
اگر این مقاله در اهمیت Reddit در استراتژی بازاریابی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
برندها همه علاقه به آن دارند Reddit را به عنوان یک ابزار کلیدی برای استراتژی گوش دادن اجتماعی خود در نظر می گیرند ! در اینجا دلیل آن است.
این در “فروم های فرعی” به نام ” subreddits“، که هستند جوامع آنلاین اختصاص داده شده به موضوعات خاص، مانند بازی های ویدیویی، آشپزی، سیاست، سفر و غیره.
Reddit نیز می تواند باشد برای تحقیق و تحلیل رقبا استفاده می شود. subreddits طاقچه حاوی اطلاعاتی در مورد برندها و محصولات محبوب هر صنعت است و این راهی است برای برندها درک بهتری از نحوه موقعیت یابی یا توسعه محصولات جدید برای رقابتی بودن در بازارهای هدف مربوطه خود.