برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
قبل از ترک…
به دنبال رشد آژانس بازاریابی خود هستید؟ کلید دستیابی به اهداف تجاری شما تولید سرنخ است. اما چگونه به طور موثر سرنخ تولید می کنید؟ در این مقاله بهترین شیوه ها، نکات و ابزارها را برای جذب و تبدیل افراد بالقوه به مشتریان وفادار بیابید. این چند نکته ضروری برای افزایش رشد خود را از دست ندهید!
20 روش برای ایجاد سرنخ در سال 2023
- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید : یکی از محبوب ترین و در نتیجه موثرترین کانال ها است.
- از CPC استفاده کنید : سرمایه گذاری سودآوری است که ترافیک وب سایت را تضمین می کند.
- از رسانه های محلی برای ارسال اطلاعیه ها استفاده کنید : قادر به اصابت مستقیم به اهداف نزدیک به آژانس.
- از قدرت ارجاع طبیعی استفاده کنید (SEO): هیچ هزینه ای لازم نیست و به افزایش ترافیک کمک می کند.
- ثبت نام در دایرکتوری آژانس : برای جلب دیده شدن و اعتبار نزد مشتریان.
- از تجمیع کنندگان قرارداد بازاریابی کمک بگیرید : برای کمک به شما در به دست آوردن مشتریان جدید.
- قدرت اینفلوئنسرها را نادیده نگیرید : اینفلوئنسر مارکتینگ شکل جدیدی از بازاریابی است که به خصوص در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.
- به دنبال توسعه شبکه خود باشید : برای توصیه ها
- در وبینارها شرکت کنید : برای ایجاد روابط جدید و شناخته شدن خود.
- محتوای ویدیویی ایجاد کنید : ارائه محتوای متنوع و جذاب.
- در وبلاگ نویسی شرکت کنید : صرفاً به این دلیل که مؤثر است.
- به بهترین مشتریان خود پاداش می دهد : برای ایجاد پیوند با مشتریان خود و ایجاد تصویری مثبت با مشتریان بالقوه آینده.
- کتاب های الکترونیکی را منتشر کنید : کتاب های الکترونیکی برای آژانس ها بسیار محبوب هستند، قالب جذابی است.
- نظرات خود را در وب سایت ها و وبلاگ ها بنویسید : از گذشت آن اثری به جا بگذارد و خود را بشناساند.
- ایجاد گروه های فیس بوک : ایجاد احساس انحصار با اعضا و به اشتراک گذاری مطالب جدید.
- در رویدادهای سازماندهی شده پیرامون بازاریابی شرکت کنید : برای شناخته شدن خود، مهارت ها و پیشنهادات خود را نشان دهید.
- به اتاق بازرگانی بپیوندید : برای تسهیل رویه های آن و به دست آوردن دید.
- ابزارهای رایگان ارائه دهید : برای جذب مشتریانی که نمی خواهند پول زیادی خرج کنند و سپس آنها را نسبت به کیفیت خدمات پولی متقاعد کنید.
- از اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید : برای صرفه جویی در زمان و منابع و در عین حال تولید سرنخ.
- یک استراتژی تبدیل تنظیم کنید : تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان
اینفوگرافی منتشر شده توسط SEMRUSH
اگر این مقاله در راه های تولید سرنخ شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟