در اینجا نوع محتوایی است که در اینستاگرام در سال 2023 کار می کند

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)






منبع

اولین و مهمترین مورد برای دید شما این است الگوریتم های رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر هستند، یعنی انواع محتوایی که امروز کار می کنند ممکن است فردا کار نکنند. و با به روز نگه داشتن استراتژی محتوای خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه بهترین روش های لحظه ای را برای دستیابی به مخاطبان خود اجرا می کنید.

دلیل دومی که شرکت‌ها را به به‌روزرسانی استراتژی‌های محتوا، اما مهم‌تر از همه برای انطباق آنها با هر پلتفرم سوق می‌دهد، این است که هر شبکه اجتماعی مخاطبان متفاوتی دارد، با انتظارات متفاوت. به عنوان مثال، TikTok بر روی ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده متمرکز است، در حالی که LinkedIn حرفه ای تر و تجارت محور است. با تنظیم محتوای خود برای هر شبکه اجتماعی، می توانید اطمینان حاصل کنید که به طور موثر به مخاطبان هدف خود در هر پلت فرم دسترسی پیدا می کنید. هنگام رقصیدن در لینکدین ویدیوی طنز پست نکنید…

و البته، علاوه بر این چند نکته، به یاد داشته باشید که همیشه به شرایط استفاده از اینستاگرام احترام بگذارید و توصیه های پلتفرم را دنبال کنید.

و البته، بدیهی است که با به روز نگه داشتن استراتژی محتوای خود و تطبیق آن با هر پلتفرمی است که شما قادر خواهید بود از روندهای آینده جلوتر بمانید.

رکن سوم اتصال است، که هدف آن کمک به کاربران برای اتصال و شروع مکالمه است. این را می‌توان از طریق ابزارهای مشارکت عمومی مانند نظرات، اما همچنین از طریق ابزارهای مشارکت خصوصی مانند پیام‌رسانی، که می‌تواند ارزش بیشتری را به دست آورد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

قبل از ترک…

نمی دانید چه چیزی در اینستاگرام پست کنید تا دیده شوید؟ با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، پلت فرم به اشتراک گذاری عکس و ویدیو تبدیل به یک میدان تجاری برای برندها، تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا شده است. در این مقاله، استراتژی‌های برنده برای ایجاد محتوای تاثیرگذار و دستیابی به مخاطبان در حال رشد در اینستاگرام را آشکار می‌کنیم!

حلقه اینستاگرام
حلقه اینستاگرام

چرا مهم است که استراتژی محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید و آن را با هر شبکه اجتماعی تطبیق دهید؟

در سال 2023، اینستاگرام بر روی سه جنبه اصلی تمرکز کرده است تا تجربه مفیدتری را برای کاربران خود فراهم کند.

چه محتوایی در سال 2023 در اینستاگرام کار می کند؟

اولویت های اینستاگرام برای سال 2023

رکن دوم کشف است، که هدف آن کمک به کاربران برای کشف محتوا و سازندگانی است که آنها را الهام می بخشد تا آنها را به پلتفرم بازگرداند. این شامل بهبود مستمر الگوریتم توصیه پلت فرم و ایجاد پست هایی است که در فید به عنوان محتوای پیشنهادی ظاهر می شوند.

اگر این مقاله در محتوایی که در سال 2023 در اینستاگرام کار می کند شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

محتوایی برای ایجاد

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

در اینجا انواع مختلف محتوا برای ایجاد موفقیت در اینستاگرام در سال 2023 آورده شده است:

  • همکاری ها : از ایجاد نشریات با مشارکت سایر حساب ها برای بهره مندی از دیده شدن آنها دریغ نکنید.
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر : گاهی اوقات لزوماً مجبور نیستید منحصر به فردترین و اصلی ترین محتوای ممکن را برای ایجاد تعامل و رضایت دنبال کنندگان خود ایجاد کنید. شما کاملا می توانید محتوای ایجاد شده توسط حساب دیگری را بازنشر کنید، به دو شرط:
    • آن را به حساب خود و دنبال کنندگان خود مرتبط کنید.
    • اینکه شخصی که منبع محتواست با ارسال مجدد موافقت می کند و مطلع می شود.
  • محتوایی که اینستاگرام می تواند توصیه کند : اینستاگرام در حال توسعه الگوریتم توصیه خود است (ما همین الان در مورد آن صحبت کردیم). بنابراین، مطمئن شوید که انتشارات شما می‌تواند توسط پلتفرم ارسال شود تا بتوانید در فید خبری حداکثر تعداد کاربران ظاهر شوید (حساب شما نباید خصوصی باشد).
  • داستان ها : هر چه فالوورهای شما بیشتر با استوری های شما تعامل داشته باشند، احتمال اینکه پست های شما به آنها توصیه شود بیشتر می شود. پس در جستجوی راه حل برای آن تردید نکنید داستان های تعاملی ایجاد کنید.
  • تعادل عادلانه بین واقعی و چرخ فلک : برای رقابت با TikTok، اینستاگرام تمایل زیادی به تاکید بیش از حد بر موارد واقعی دارد و از محتوای دیگر غافل شده است. طبق آخرین اعلامیه ها، امسال دیگر چنین نخواهد بود. بنابراین شبکه اجتماعی به دنبال اکانت های دانستن است تعادل مناسب بین این دو نوع نشریه را پیدا کنید.

در پایان روز، یک استراتژی محتوای مؤثر، استراتژی است که با تغییرات بازار و ترجیحات مخاطبان تکامل یافته و سازگار شود.

منبع

به دلایل مختلف مهم است که استراتژی محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید و آن را با هر شبکه اجتماعی تطبیق دهید.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های محتوا:

اولین رکن خلاقیت است، با هدف الهام بخشیدن به کاربران برای بیان خود به روش های اصلی با استفاده از ابزارهای بومی پلتفرم. این نشان دهنده اولویت بندی متا برای محتوای اصلی به جای استفاده مجدد است.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).