اولین و مهمترین مورد برای دید شما این است الگوریتم های رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر هستند، یعنی انواع محتوایی که امروز کار می کنند ممکن است فردا کار نکنند. و با به روز نگه داشتن استراتژی محتوای خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه بهترین روش های لحظه ای را برای دستیابی به مخاطبان خود اجرا می کنید.
دلیل دومی که شرکتها را به بهروزرسانی استراتژیهای محتوا، اما مهمتر از همه برای انطباق آنها با هر پلتفرم سوق میدهد، این است که هر شبکه اجتماعی مخاطبان متفاوتی دارد، با انتظارات متفاوت. به عنوان مثال، TikTok بر روی ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده متمرکز است، در حالی که LinkedIn حرفه ای تر و تجارت محور است. با تنظیم محتوای خود برای هر شبکه اجتماعی، می توانید اطمینان حاصل کنید که به طور موثر به مخاطبان هدف خود در هر پلت فرم دسترسی پیدا می کنید. هنگام رقصیدن در لینکدین ویدیوی طنز پست نکنید…
و البته، علاوه بر این چند نکته، به یاد داشته باشید که همیشه به شرایط استفاده از اینستاگرام احترام بگذارید و توصیه های پلتفرم را دنبال کنید.
و البته، بدیهی است که با به روز نگه داشتن استراتژی محتوای خود و تطبیق آن با هر پلتفرمی است که شما قادر خواهید بود از روندهای آینده جلوتر بمانید.
رکن سوم اتصال است، که هدف آن کمک به کاربران برای اتصال و شروع مکالمه است. این را میتوان از طریق ابزارهای مشارکت عمومی مانند نظرات، اما همچنین از طریق ابزارهای مشارکت خصوصی مانند پیامرسانی، که میتواند ارزش بیشتری را به دست آورد.