در کمپین‌های پیش‌نویس/آزمایشی در ویرایش اشکال تبلیغاتی گوگل


تبلیغات گوگل ریسپانسیو

رابط Google Ads، جینی ماروین، یک اشکال را هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس یا آزمایشی تأیید کرد. تیم Google Ads در حال کار بر روی یک اصلاح است، اما جینی یک راه حل ارائه کرد. راه حل این است که یک تبلیغ را متوقف کنید، سپس آن تبلیغ را ویرایش کنید و سپس دوباره آن را فعال کنید.

جینی ادامه داد توییتر، “ما در هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس/آزمایشی یک اشکال پیدا کرده‌ایم. یک اصلاح در حال انجام است، اما در این بین راه‌حل این است که یک تبلیغ را موقتاً متوقف کنید، ویرایش کنید و دوباره فعال کنید.”

همانطور که جولی باچینی گزارش داد، مشکل این بود که با RSA، تبلیغات جستجوی پاسخگو، گوگل به شما اجازه نمی دهد بیش از سه تبلیغ RSA در یک گروه تبلیغاتی داشته باشید، حتی اگر برخی از آنها متوقف شده باشند.

این گزارشات چند هفته پیش است:

در اینجا پاسخ جینی پس از تایید موضوع در شب گذشته است:

بنابراین در حال حاضر تایید شده و در حال کار بر روی …

بحث انجمن در توییتر.





منبع