بحث انجمن در ماستودون.
دکمه جستجوی ویدیوی Bing “بیشتر شبیه این”.
فرانک سندمن در این مورد پستی منتشر کرد ماستودون و نوشت: “به نظر می رسد بینگ یک ویژگی جدید در SERP های ویدیوی خود دارد: پس از قرار دادن ماوس روی یک نتیجه، پیوندی (“مثل این بیشتر”) به یک صفحه نتیجه تخصصی ارائه می دهد. اگر این یک ویدیو از یک کانال YouTube باشد، آن را نشان می دهد. همچنین پیوندی به یک صفحه ارائه میدهد که در آن ویدیوهای بیشتری از آن کانال نمایش داده میشود. در این صفحه جدید ویدیوهای بیشتری از کانال مذکور بهعلاوه برخی از حقایق اصلی و کلیدی برای «ورود به سیستم برای دنبال کردن» نشان داده میشود.
در اینجا من روی دکمه زوم می کنم:
Bing یک ویژگی در نتایج جستجوی ویدیوی Bing برای مشاهده «بیشتر شبیه به این» در پوششهای ویدیویی دارد. به علاوه، چند ویژگی دیگر در اینجا در صفحه فرود ویدیو در جستجوی Bing Video وجود دارد.
در اینجا تصاویری از فرانک آمده است:
در اینجا نمونه های بیشتری وجود دارد:
در اینجا یک GIF است که من از ویژگی “بیشتر شبیه به این” ساخته ام:
بینگ با کارت های ویدئویی تعاملی pic.twitter.com/pHtgvMvVS2
— Shameem Adhikarath (@shemiadhikarath) 31 مارس 2023