راهنمای جزئیات Google برای شرکای اتحادیه

چرا این مهم است؟





منبع

محتوای همبسته به خصوص می تواند با محتوای اصلی با بسیاری از مطالب دیگر در صفحه متفاوت باشد. Canonical اساساً برای مقابله با صفحات تقریباً تکراری طراحی شده است. به همین دلیل است که ما آن را برای انتشار در یک شبکه (مانند دو روزنامه متعلق به یک ناشر) توصیه نمی کنیم. نشریات مختلف در یک شبکه اغلب دارای الگوهای اساسی، مقالات مرتبط و غیره هستند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

روزنامه نگاران در حال نوشتن لوگوی گوگل

برای Google News، توصیه ما در محتوای سندیکایی خارج از شبکه شما تغییری نکرده است. از noindex استفاده کنید. قبلاً از canonical استفاده نمی شد. استفاده از noindex بود. و از آنجایی که ترتیب سندیکای شماست، درخواست آن کاملاً ممکن است.

این یک پیگیری بود که چرا گوگل استفاده از canonical را برای این منظور متوقف کرد:

دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، یک موضوع توییتر همراه با اسلایدهایی از ارائه ای که برای یک رویداد AOP در لندن در ماه مه در مورد راهنمای SEO و گوگل برای شرکای پیوند محتوا آماده کرده بود، منتشر کرد.

پس این چیزی است که دنی پست کرده است …

اگر از یک شریک سندیکایی می خواهید که از canonical استفاده کند، اساساً همان چیزی است که noindex. Canonical می‌گوید: «هی، این صفحه واقعاً آنقدر رتبه‌بندی می‌کند که صفحه دیگر نه این». استفاده از noindex همان کار را بدون مشکلاتی که canonical می تواند داشته باشد انجام می دهد pic.twitter.com/mBc263iEFQ

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 7 جولای 2023

من در ماه مه در یک رویداد AOP در لندن صحبت کردم و راهنمایی هایمان را در مورد سندیکاسیون مجدداً بررسی کردم، بنابراین شاید این اسلایدهایی که در آنجا استفاده کردم کمک کند. ما صفحه اصلی کمک تغییر این بود که بر روی هدف خود با محتوای سندیکایی به جای مکانیسم تمرکز کنید.

در این مرحله، گاهی اوقات این جمله وجود دارد که “چی؟ گوگل فکر می کند همه افراد در جهان نیاز دارند که محتوای اصلی را در فهرست قرار دهند زیرا نمی توانند محتوای اصلی را پیدا کنند!” واکنش. نه. ما همیشه محتوای اصلی را پیدا می کنیم. اما هنگامی که محتوا به عمد توسط یک سازمان خبری برجسته دیگر اجازه انتشار داده می شود، این چالش خاص را سخت تر می کند…

برای اندازه واقعی کلیک کنید