رمزگشایی 10 پیش داوری (اینفوگرافیک)

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

بر خلاف آنچه ممکن است فکر کند، شرکت ها سرمایه گذاری در کمپین های تبلیغاتی پخش شده در شبکه های اجتماعی را متوقف نکرده اند. این بخش نیز در سال گذشته 9 درصد رشد داشته است. پس شاید بازار نفوذ آنقدر بد نیست؟

تأثیرگذاران اخبار

مناطق دیگری که سوگیری را تجربه می کنند

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اگر کمی در مورد دنیای دیجیتال مارکتینگ بدانید، احتمالاً قبلاً تعداد زیادی از تعصبات و تصورات نادرست در مورد این موضوع شنیده اید. برخی از مردم فکر می کنند ارز دیجیتال همچنان محبوب است، برخی دیگر فکر می کنند که هزینه کردن در فیس بوک بی معنی است زیرا دیگر از شبکه استفاده نمی شود… در این مقاله 10 مورد از رایج ترین تصورات غلط در مورد بازاریابی دیجیتال را در یک اینفوگرافیک بر اساس نتایج یک تحقیق کشف کنید. نظرسنجی انجام شده توسط Meltwater و We Are Social.

بحث بین همکاران
10 باور غلط در مورد بازاریابی دیجیتال

10 تصور غلط در مورد بازاریابی دیجیتال و حقیقت در مورد این موضوعات

پیش داوری در مورد رفتار کاربر

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

همه این تعصبات مربوط به کاربران است، اما در مورد برندها در رسانه های اجتماعی چطور؟ ?

شبکه های اجتماعی در قلب ایده های از پیش تعیین شده در مورد بازاریابی دیجیتال قرار دارند، و این کاملاً طبیعی است، زیرا آنها نقش مهمی را در محیط دارند. در اینجا 6 مورد از آنها وجود دارد:

  • به طور کلی، هنوز افرادی هستند که در سال 2023 چنین فکر می کنند شبکه های اجتماعی فقط برای جوان ترین کاربران در نظر گرفته شده است ? این آشکارا نادرست است. اکثریت قریب به اتفاق مردم فرانسه در حال حاضر به شبکه های اجتماعی متصل هستند (بیش از 80٪!).
  • ما اغلب این را می شنویم فیس بوک مرده بود، که دیگر هیچ کس از این پلتفرم استفاده نخواهد کرد. مطالعه Meltwater و We Are Social خلاف این را ثابت می کند: 73 درصد از پاسخ دهندگان در طول بازدید روزانه خود از شبکه های اجتماعی ابتدا با فیس بوک مشورت می کنند. بنابراین، درست است، اینستاگرام و تیک تاک در بین نسل‌های جوان محبوب‌تر هستند، اما باز هم، شبکه‌های اجتماعی فقط توسط جوانان استفاده نمی‌شوند! بنابراین در ادامه سرمایه گذاری در کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک تردید نکنید.
  • و علاوه بر این، آیا این درست است کاربران رسانه های اجتماعی از پلتفرم های «قدیمی» به پلتفرم های جدید در حال حرکت هستند ? باز هم این یک ایده دریافت شده است که نادرست است! این مورد توسط کاربرانی که هنوز به طور فعال از فیس بوک (82.5٪) یا Snapchat (60.7٪) هر ماه استفاده می کنند تأیید شده است.
  • معمولا شنیده می شود که کاربران ساعت ها بی هدف در فید رسانه های اجتماعی خود پیمایش می کنند.. در حالی که ممکن است این بیانیه حقیقت داشته باشد، اما برای همه کاربران رسانه های اجتماعی صدق نمی کند. بسیاری از کاربران از شبکه های اجتماعی خود برای حفظ ارتباط با خانواده و دوستان، اطلاع از اخبار یا دنبال کردن برندها و شخصیت های مورد علاقه خود استفاده می کنند. ممکن است زمان ببرد، اما این بدان معنا نیست که کاربران ساعت ها را صرف پیمایش بی هدف می کنند.
  • خیلی ها اینطور فکر می کنند اینفلوئنسرها نمی توانند اعتماد کاربران اینترنت را جلب کنند. متاسفیم که این را به شما می گوییم هنوز هم اشتباه است ! وب کنفرانس SHS همچنین نشان داده است که از هر 10 نفر 9 نفر به یک اینفلوئنسر ساده تر از تبلیغات سنتی اعتماد می کنند.

اگر این مقاله در باورهای غلط رایج در مورد بازاریابی دیجیتال شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

مثل اینکه موفقیت اولین آنها سقوط می کند برای چندین سال: تنها 9.5٪ از کاربران اینترنت اکنون دارای یک ارز دیجیتال هستند.

اول از همه، برخی اصرار دارند که می‌گویند کاربران روش مصرف رسانه‌های دیجیتال مارکتینگ را تغییر می‌دهند (درست است) و در نتیجه رسانه‌های سنتی را کاملاً کنار می‌گذارند (این درست نیست)، اگرچه بیشتر و بیشتر هزینه می‌کنند. زمان آنلاین (این درست نیست).

آیا کاربران از نوسانات زیادی که با عملکرد آنها همراه است می ترسند؟ آیا آنها بی علاقه هستند؟ ما هیچ پاسخ واقعی نداریم، اما به نظر می رسد که شرط بندی روی این شکل ارز عاقلانه ترین انتخاب در حال حاضر نیست.

قبل از ترک…

مطالعه انجام شده توسط Meltwater و We are Social چندین چیز جالب را نشان می دهد:

  • رسانه های سنتی مورد غفلت کاربران قرار نمی گیرند رسانه دیجیتال. حتی نسبت به سال گذشته زمان بیشتری را به آن اختصاص می دهند: + 11 دقیقه خواندن رسانه و + 4 دقیقه گوش دادن به رادیو.
  • این اولین مشاهدات با مشاهده دوم همراه است: اینترنت نسبت به سال گذشته فضای بیشتری را اشغال نمی کند. زمان صرف شده آنلاین حتی 6.7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش می یابد! در عین حال مراقب باشید: آنچه حقیقت دارد این است افراد بیشتری به اینترنت دسترسی دارند، و استفاده از شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال افزایش است، اما بعداً به این موضوع باز خواهیم گشت.
  • پیش داوری دیگر در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان به نحوه مصرف آنها مربوط می شود. به نظر می رسد بسیاری بر این باورند که از زمان بحران بهداشت کووید-19، مردم دیگر به فروشگاه ها نمی روند. خب این یک حقیقت است! محبوبیت تجارت الکترونیک در حال افزایش است، و مصرف کنندگان از اینکه می توانند از دستگاه تلفن همراه خود خرید کنند قدردانی می کنند. سهم مصرف کنندگانی که آنلاین مصرف می کنند نیز در یک سال 6 درصد افزایش یافته استو احتمالاً امسال این روند دوباره کاهش نخواهد یافت…
10 افسانه در مورد بازاریابی دیجیتال: اینفوگرافیک Meltwater و ما اجتماعی هستیم
10 افسانه در مورد بازاریابی دیجیتال: اینفوگرافیک Meltwater و ما اجتماعی هستیم

باورهای غلط در شبکه های اجتماعی

آیا تا به حال در مورد این باورهای غلط شنیده اید؟ آیا سایر موارد مرتبط با بازاریابی دیجیتال دارید؟ با خیال راحت نظر خود را در قسمت نظرات زیر این مقاله بیان کنید!

موضوع نهایی مورد توجه مطالعه که ما در نظر می گیریم این است محبوبیت ارزهای دیجیتال اکثر پاسخ دهندگان معتقدند که این ارزهای مجازی هنوز در حال “رونق” هستند. اما واقعا چیست؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

و برای نتیجه گیری در مورد این ایده های دریافت شده، در اینجا آخرین فکر رایج در مورد بازاریابی دیجیتال و حقیقت در مورد واقعیت آن است.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟