آیا مایلید که نحوه عملکرد گوگل و نحوه انتخاب صفحات برجسته شده توسط موتور جستجو را بهتر درک کنید؟ آیا در مورد معیارهای خاصی شنیده اید، اما مطمئن نیستید که آیا آنها واقعی هستند؟ این مقاله باید به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی در مورد موقعیت یابی در گوگل درست است و چه چیزی نادرست است.
موقعیت یابی در گوگل
آنچه در مورد سئو در گوگل صادق است
کیفیت محتوای شما بدیهی است که در موقعیت یابی صفحه شما نقش دارد.
مکان یابی کلمات کلیدی مورد استفاده نقش اساسی در سئو دارد: هر چه آنها به ابتدای عنوان نزدیکتر باشند، موثرتر هستند.
شاخص ها Core Web Vitals در ارجاع صفحه نقش دارند.
پیشنهاد الف مرور امن بازدیدکنندگان سایت شما به گوگل اجازه می دهند تا شما را در نتایج جستجو (HTTPS) بالاتر قرار دهد.
دامنه ای که استفاده می کنید می تواند بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارد اگر مالک قبلی از آن سوء استفاده کرده باشد
هرچه صفحه شما سریعتر بارگذاری شود، احتمال اینکه به خوبی ارجاع داده شود، بیشتر می شود. برعکس، گوگل یک صفحه کند را هایلایت نمی کند.
Anchor text زمانی که کوتاه باشد بهترین کار را دارد.
RankBrain، هوش مصنوعی گوگل، بر سئو تاثیر می گذارد.
بک لینک ها موقعیت خوب را در گوگل ارتقا می دهند. از طرف دیگر، از پرداخت هزینه برای بهره مندی از بک لینک اجتناب کنید، گوگل این کار را دوست ندارد.
سلسله مراتب عناوین (H1, H2, H3…) به درک بهتر ساختار صفحه توسط گوگل و در نتیجه ارجاع بهتر کمک می کند.
بهترین تگ های عنوان بهینه شده توسط موتور جستجو برجسته می شوند.
بعضی از معیارهای EAT گوگل برای رتبه بندی نتایج جستجو وارد عمل می شود.
اگر صفحه یا سایت شما با استفاده در دستگاه های مختلف (رایانه، تبلت، موبایل) سازگار است، این به موقعیت یابی آن کمک می کند.
نتایج جستجو با موقعیت صفحه تطبیق داده می شود.
L’URL صفحه توسط گوگل بررسی می شود.
آنچه در مورد موقعیت یابی در گوگل فرض می شود، اما قابل تایید نیست
عمق صفحه نقش مهمی در موقعیت صفحه دارد، اما نقش اصلی را ندارد.
افزودن a متن جایگزین توصیف عکس های خود به ارجاع خوب صفحه شما کمک می کند.
سابقه شخصی که جست و جو را انجام می دهد، بر نتایج ارائه شده به او مطابق با جستجوی او تأثیر می گذارد.
THE مکان های نقل قول می تواند ارجاع بهتر به یک صفحه یا وب سایت را امکان پذیر کند.
خرده نان به گوگل اجازه می دهد موضوع صفحه شما را شناسایی کند و بنابراین می تواند بر انتخاب موقعیت یابی گوگل تاثیر بگذارد.
اضافه شدن از لینک های داخلی می تواند در ارجاع بهتر شرکت کند.
آنچه گوگل هرگز در مورد شیوه های سئوی خود تایید نکرده است (و احتمالا نادرست است)
قرار دادن تعداد زیادی از کلمات کلیدی کمکی به ارجاع بهتر شما نمی کند.
فقط به این دلیل که محتوای شما طولانی تر از رقبای شما است، به این معنی نیست که رتبه بهتری خواهد داشت.
اگر سایت شما دارای 404 صفحه است، این هیچ تاثیری بر موقعیت سایر صفحات ندارد.
صفحات موبایل تسریع شده Google (AMP) و Better Business Bureau (BBB) هیچ تاثیری بر نتایج جستجو ندارند.
نتایجی که در گوگل بالاترین نمایش داده می شود لزوما جدیدترین نتایج نیستند.
نرخ پرش هیچ تاثیری بر موقعیت یابی ندارد. همین امر در مورد نرخ کلیک نیز صدق می کند.
توضیحات متا نرخ کلیک را تشویق می کند، اما نه SEO.
به همان اندازه که سابقه استفاده دامنه شما می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد، نام، سن و اعتبار آن تأثیری ندارد.
افزودن تبلیغات از طریق Google Ads به طور مستقیم بر موقعیت شما (نه مثبت و نه منفی) تأثیر نمی گذارد.
قبل از ترک…
اگر این مقاله در معیارهای سئو گوگل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.