رهنمودهای گوگل در مورد محتوای نوشتاری با هوش مصنوعی با محتوای AI Bankrate توجه نویسنده را جلب می کند

گلن گیب آنچه را که بانکرات انجام می دهد حرکتی جسورانه نامید:





منبع

حداقل 20 سال است که مردم از ماشین‌ها برای کمک به نوشتن محتوا به طور جزئی یا کامل استفاده می‌کنند، اما اکنون ماشین‌ها در نوشتن محتوا بسیار خوب هستند – تفاوت این است. در واقع جان مولر ادامه داد ماستودون دیشب، “اسپمرها 10-20 سال است که این کار را انجام می دهند. برخی افراد دوستانه و خوبی هستند، خلاقیت باهوش و خلاق دارند، اما نتایج اغلب موها را افزایش می دهد.”

ترجمه گوگل

تونی هیل این مثال را در توییتر که تقریبا 80 هزار بار دیده شد و نزدیک به صد بار ریتوئیت شد. او گفت: “یکی از بزرگترین سایت های مالی در وب اکنون شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن برخی از محتوای خود کرده است. لحظه ای بزرگ در انتشار وب و سئو.”

در نهایت، او به دستورالعمل‌های جدید EEAT می‌پردازد و می‌نویسد: «برای هر کسی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کند، سیستم‌های اصلی ما به سیگنال‌های بسیاری برای پاداش دادن به محتوا نگاه می‌کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان می‌دهد. و امانتداری).”

خط‌مشی‌های هرزنامه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هرزنامه را مورد بررسی قرار می‌دهد، جایی که اگر محتوا «از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود» اقدام خواهیم کرد. pic.twitter.com/oBQXXvvma1

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023

همانطور که قبلاً گفته شد وقتی در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، برخلاف راهنمایی های ما است. اگر ابتدا محتوا مفید و برای مردم ایجاد شده است، این مشکلی نیست.https://t.co/3rs3Yrrrk1https://t.co/TlFEbdXGAphttps://t.co/Yl9XWr5CAN pic.twitter.com/gFTE2C2wq1

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023