رهنمودهای گوگل در مورد محتوای نوشتاری با هوش مصنوعی با محتوای AI Bankrate توجه نویسنده را جلب می کند


ترجمه گوگل

در چند روز اخیر یا بیشتر، Bankrate توجه زیادی را در فضای سئو به خود جلب کرده است. آنها از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب زیادی استفاده می کنند و آن را پنهان نمی کنند. با آن، رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، به جامعه SEO در مورد موضع گوگل در مورد چنین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داد.

تونی هیل این مثال را در توییتر که تقریبا 80 هزار بار دیده شد و نزدیک به صد بار ریتوئیت شد. او گفت: “یکی از بزرگترین سایت های مالی در وب اکنون شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن برخی از محتوای خود کرده است. لحظه ای بزرگ در انتشار وب و سئو.”

او این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که در آن می‌توانید بنکریت را ببینید که می‌گوید: «این مقاله با استفاده از فناوری خودکار تولید شده و توسط یک ویرایشگر در کادر تحریریه ما به‌طور کامل ویرایش و بررسی شده است.»

برای اندازه واقعی کلیک کنید

دنی سالیوان پاسخ داد توییتر با ارجاع به نظرات قبلی، آنها در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا گفتند. او گفت: “همانطور که قبلاً در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، خلاف راهنمایی های ما است. اگر محتوا در ابتدا برای مردم مفید باشد و ایجاد شود، مشکلی نیست.”

دنی افزود که “کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را می گیرد.” سپس به گوگل ارجاع می دهد سیاست های هرزنامه جایی که او گفت: “خط مشی های هرزنامه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هرزنامه را مورد توجه قرار می دهد، جایی که اگر محتوا “از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود” اقدام خواهیم کرد.

در نهایت، او به دستورالعمل‌های جدید EEAT می‌پردازد و می‌نویسد: «برای هر کسی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کند، سیستم‌های اصلی ما به سیگنال‌های بسیاری برای پاداش دادن به محتوا نگاه می‌کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان می‌دهد. و امانتداری).”

در اینجا همه این توییت ها آمده است:

باز هم، گوگل محتوایی را برای مردم می‌خواهد، اما شما می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایده‌ها استفاده کنید و در این راه به شما کمک کند.

من از گوگل پرسیدم ماستودون اگر ممکن است بخواهند در مورد برچسب جدیدی فکر کنند تا چنین محتوایی را برای آنها شناسایی کند، من شک دارم، اما هی، ما nofollow داریم.

گلن گیب آنچه را که بانکرات انجام می دهد حرکتی جسورانه نامید:

حداقل 20 سال است که مردم از ماشین‌ها برای کمک به نوشتن محتوا به طور جزئی یا کامل استفاده می‌کنند، اما اکنون ماشین‌ها در نوشتن محتوا بسیار خوب هستند – تفاوت این است. در واقع جان مولر ادامه داد ماستودون دیشب، “اسپمرها 10-20 سال است که این کار را انجام می دهند. برخی افراد دوستانه و خوبی هستند، خلاقیت باهوش و خلاق دارند، اما نتایج اغلب موها را افزایش می دهد.”

و به هر حال، SISTRIX در این قطعات محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی حفاری کرد و گفت که اینطور است رتبه خوب در گوگل – فعلا…

بحث انجمن در توییتر.





منبع