روندهای بازاریابی B2B 2023: آنچه را باید به خاطر بسپارید

اینفلوئنسر مارکتینگ به لطف ظهور رسانه های اجتماعی بسیار مهم شده است. اینها به اینفلوئنسرها اجازه می دهد تا به مخاطبان بیشتری دست یابند و جوامعی را حول محتوای خود ایجاد کنند. شرکت ها می توانند با همکاری با اینفلوئنسرها از این روند بهره ببرند برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و ایجاد آگاهی از برند.

ویدئوها به یک ابزار بازاریابی ضروری برای شرکت‌های B2B تبدیل شده‌اند. آنها می توانند برای اهداف زیادی مورد استفاده قرار گیرند و می توانند توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند و آنها را به شیوه ای تعاملی و بصری تر درگیر کنند.

در سال های اخیر، وبینارها یک ابزار بازاریابی محبوب برای شرکت های B2B بوده اند.

هدف اصلی بازاریابی B2B ایجاد روابط قوی با مشتریان است، ایجاد سرنخ واجد شرایط و افزایش فروش محصولات یا خدمات.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

آن را فراموش نکن باید روی ارگونومی سایت هم کار کرد برای آسان تر کردن مسیریابی برای مشتریان احتمالی.

ایجاد یک وب سایت حرفه ای و شخصی ضروری شده است برای شرکت هایی که مایل به برجسته شدن و جذب چشم انداز جدید در بخش بازاریابی B2B هستند.

تبلیغات اجتماعی یکی دیگر از گرایش های مهم در بازاریابی B2B است که ارتباط نزدیکی با اینفلوئنسر مارکتینگ دارد. اگر تبلیغات اجتماعی تا این حد مهم شده‌اند، به‌ویژه به لطف ظهور پلتفرم‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی است که اکنون به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا عکس بگیرند.er از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرد و بازگشت سرمایه خود را بهبود بخشد.

ویدئوها و پادکست ها، دو قالب ترجیحی انتشار

اخبار پیرامون پادکست

شرکت ها می توانند اقدامات مختلفی را برای بهبود تصویر برند خود از نظر محیطی و CSR انجام دهند. این می تواند از طریق:

  • اجرای سیاست های سختگیرانه زیست محیطی
  • استفاده از مواد پایدار و قابل بازیافت در فرآیند تولید آنها
  • ایجاد برنامه‌های مسئولیت اجتماعی (حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی یا مشارکت در طرح‌های اجتماعی

وبینارها محبوبیت خود را دوباره به دست می آورند، مشروط بر اینکه بتوانند نوآوری کنند

کسب‌وکارهایی که بازاریابی B2B را انجام می‌دهند، اغلب باید رویکردی هدفمندتر و شخصی‌تر از کسب‌وکارهایی که بازاریابی B2C را انجام می‌دهند، اتخاذ کنند.

برترین روندهای بازاریابی B2B برای سال 2023

مراقبت از وب سایت و ارجاع خوب در قلب اولویت ها باقی می ماند

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

تلاش های زیست محیطی و CSR توسط چشم انداز B2B ارزش گذاری می شود که به این ارزش ها اهمیت فزاینده ای می دهند. شرکت هایی که آگاهی زیست محیطی واقعی و تمایل به کاهش ردپای زیست محیطی خود را نشان می دهند، پا در رقابت دارند.

برای تعمیق دانش خود در مورد این موضوع، از مراجعه به این مقالات دریغ نکنید:

از تلاش های زیست محیطی و CSR قدردانی می شود

پادکست ها یکی دیگر از قالب های انتشار در حال رشد برای شرکت های B2B هستند.. اینها جایگزین‌های عالی برای ویدیوها هستند زیرا به شنوندگان اجازه می‌دهند در حین انجام کار دیگری به محتوا گوش دهند.

بازاریابی B2B می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: تبلیغات هدفمند، ارتقای فروش، روابط عمومی، بازاریابی محتوا، رویدادهای حرفه ای، جستجوی فروش و بازاریابی ایمیلی.

راپل: وبینارها سمینارهای آنلاینی هستند که اغلب برای ارائه اطلاعات و مشاوره در مورد محصول یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرند.

ضروری است تا از منشور گرافیکی مراقبت کنید سایت خود را با استفاده از زنگ های خنثی به معنای نظم و ثبات با پاشش رنگ روشن برای ایجاد پویایی. محتوای بازاریابی ارائه شده به بازدیدکنندگان باید مفید باشد و برای افزایش نرخ تبدیل به سوالات متخصصان پاسخ دهد.

قبل از ترک…

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

این بازاریابی B2B (Business-to-Business) یک عمل بازاریابی است که بر روی فروش محصولات یا خدمات از یک تجارت به تجارت دیگر. برخلاف بازاریابی B2C (Business-to-Consumer) که مصرف کنندگان نهایی را هدف قرار می دهد، بازاریابی B2B تصمیم گیرندگان و خریداران سایر مشاغل را هدف قرار می دهد.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای سال آینده، این را در نظر داشته باشید ویدئوها و پادکست ها را می توان برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی قدرتمندتر ترکیب کرد. برای مثال، شرکت‌ها می‌توانند یک ویدیو برای تبلیغ یک قسمت پادکست ایجاد کنند یا از کلیپ‌های صوتی پادکست‌ها برای ایجاد محتوای ویدیویی استفاده کنند. این ترکیب فرمت‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به انواع مختلف مخاطبان دسترسی پیدا کنند و آنها را به طور کامل‌تری درگیر کنند.

با همه‌گیری COVID-19، استفاده از وبینارها افزایش یافته است زیرا شرکت‌ها مجبور شده‌اند راه‌هایی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان احتمالی خود از راه دور پیدا کنند. اما در نتیجه، جدا شدن از رقبا و حفظ توجه مخاطبان برای شرکت ها دشوار شده است. به همین دلیل است که برای ادامه اثربخشی، وبینارها باید نوآورانه باشند و ارزش افزوده واقعی ارائه دهند.

یکی از گرایش های وبینار فعلی این است استفاده از فناوری های پیشرفته برای بهبود تجربه کاربر. برای مثال، شرکت‌ها می‌توانند از ابزارهایی مانند واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده برای ایجاد ارائه‌های فراگیرتر و تعاملی‌تر استفاده کنند که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد محصولات و خدمات ارائه شده را بهتر درک کنند. وبینارها همچنین می توانند شامل بحث های زنده با کارشناسان صنعت برای ارائه اطلاعات اضافی باشند.

توجه به این نکته ضروری است این روند فقط راهی برای ایجاد یک تأثیر خوب نیست، اما همچنین می تواند به پس انداز مالی بلندمدت برای مشاغل تبدیل شود. در واقع، استفاده از مواد پایدار و قابل بازیافت می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد، در حالی که اجرای یک سیاست زیست‌محیطی موثر می‌تواند بهره‌وری انرژی شرکت را بهبود بخشد و قبوض برق آن را کاهش دهد.

روند دیگر این است که وبینارها را شخصی تر کنید. کسب و کارها می توانند از داده های شرکت کنندگان برای تنظیم محتوای وبینار با نیازهای خاص خود استفاده کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات اجتماعی قدرتمندتر از همیشه

اگر این مقاله در روندهای بازاریابی B2B 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

ادامه مطلب در مورد B2B را با:

روندهای بزرگ بازاریابی B2B برای سال 2023 چیست؟ چگونه استراتژی های فروش خود را برای اطمینان از حداکثر کارایی تطبیق دهید؟ کدام رویکرد را اتخاذ کنیم؟ پاسخ این سوالات را می توانید در این مقاله پیدا کنید!

تمایلات بازاریابی B2B
تمایلات بازاریابی B2B

یادآوری: بازاریابی B2B چیست؟

زمان ما، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی انتخاب های خرید خود آگاه هستند. این آگاهی همچنین در بخش بازاریابی B2B منعکس می شود، جایی که شرکت ها به دنبال بهبود تصویر برند خود با نشان دادن تعهد خود به محیط زیست و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) هستند.

اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات اجتماعی دو گرایش بازاریابی B2B همیشه در حال تحول هستند که در سال‌های اخیر قدرتمندتر از همیشه شده‌اند.

تأثیرگذاران اخبار
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اما وب سایت به تنهایی دیگر کافی نیست، دیده شدن موتورهای جستجو نیز برای مشاغل بسیار مهم است. در سال‌های اخیر، شرکت‌ها بیشتر روی ارتباطات و بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند که باعث افزایش رقابت در همه زمینه‌ها شده است.