البته برندینگ تنها وجه سودآوری و فایده تولید رپورتاژهای آگهی نیست. یکی از راههای بهبود کیفیت و ارزش سایت از نظر رباتهای گوگل، خرید رپورتاژ آگهی است. رپرتاژ های آگهی موجب جذب بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش مخاطبان وبسایت میشوند؛ به همین ترتیب فروش محصولات و خدمات یک برند نیز با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود. هر کسبوکاری که نسبت به تولید و انتشار رپورتاژ آگهی اقدام کند، یک سرمایهگذاری بلندمدت و سودآور برای خود انجام دادهاست. در واقع، تولید رپرتاژ خبری یک سرمایهگذاری مطمئن در فرآیند برندینگ است. همه کسبوکارها یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه میدهند و یا محصولی را به آنها عرضه میدارند.
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ بررسی تعرفه و نمونه رپرتاژ خبری آکادمی کاپریلا-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
برخی وبسایتها از ۱ تا ۳ لینک فالوو و برخی دیگر ممکن است بعضی از لینکها را بصورت نوفالوو درج کنند. در پنل راشوب توضیحات انتشار هر یک از وبسایتها بصورت کامل بیان شده است. رپورتاژ آگهی یا Advertorial یکی از شیوه های سنتی تبلیغات آفلاین است که با کمی تغییر به فضای آنلاین هم راه پیدا کرده است. پیش از این کسب و کارها برای معرفی محصول و خدمات خود به افراد، از روزنامه و مجلات خبری برای انتشار یک متن تبلیغاتی استفاده میکردند.
- وقتی در حال نوشتن متن هستید به این فکر کنید که چگونه میتوانید به مخاطبان آموزش دهید و در عین حال آنها را به سمت سایت خودتان بکشانید.
- در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته میشود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند.
- در حالتی که چندین سایت با موضوع مرتبط در دسترس باشد، اولویت با سایتی است که اعتبار و برندینگ قویتری داشته باشد و بازدیدکنندههای آن، تعامل بیشتری با سایت داشته باشند.
- کافی است رپورتاژ را به صورتی بنویسید که خوانندگان آن را به عنوان یک متن تبلیغاتی تشخیص ندهند.
دلیل دیگر تاثیرگذاری بالای رپرتاژهای آگهی، این است که رپرتاژها در منابع معتبر و قابل اطمینان منتشر میشوند. سایتهایی که نسبت به انتشار رپورتاژ اقدام میکنند، دارای جایگاهی مطمئن در میان مردم و مخاطبان خود هستند. این اعتبار به نوبه خود به محتواهای درون سایت، از جمله رپرتاژ آگهی نیز منتقل میشود و خوانندگان آن رپرتاژ، احساس میکنند که این محتوا قابل اعتماد است. در ابتدا لازم است به این سوال بپردازیم که رپرتاژ چیست؟ چرا که آشنایی کامل با مفهوم رپرتاژ آگهی، لازمه درک بهتری از کاربرد و چگونگی تولید آن است. کلمه رپورتاژ که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» است.
برای نوشتن رپورتاژ آگهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟
محتوای خود را محدود کنید و در همان حدی که توانایی دارید، محتوا ارائه قیمت رپورتاژ (توضیح او) دهید. رپرتاژ آگهی، مقالهای تبلیغاتی است که همچون دیگر پستهای تصویر زندگی در سایت قرار میگیرد. در رپورتاژ آگهی میتوانید محصول یا سرویس خود را به جامعهی مخاطب تصویر زندگی معرفی کرده و لینک مستقیم و Follow به وبسایت خود دریافت کنید.
رپورتاژ آگهی یا بک لینک؟ مسئله این است!
بسیاری از سایتهای قوی و معتبری که رپورتاژهای آگهیهای مناسب را میفروشند، در حوزههای مختلفی در حال فعالیت هستند. به این ترتیب شما میتوانید با توجه به زمینه و موضوع نمونه رپورتاژ آگهی خود، دستهبندی مناسبی را انتخاب کنند. ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ کسب و کار شما، سایتهایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایتها خریداری کنید.