سارا برک در مورد تجزیه و تحلیل داده ها و تفاوت های بین GA 4 و UA3


سارا برک

سارا برک مدیر داده و تجزیه و تحلیل است سرو شمال، او به مدت هفت سال در این شرکت بوده و به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال شروع به کار کرده است. قبل از آن، او به مدت دو سال در LocalEdge کار می کرد.

ما در مورد برخی از استراتژی های اولیه سئو مورد استفاده در زمانی که او در کار قبلی خود سئو می کرد صحبت کردیم. کار سئوی او بسیار قدیمی بود، نقاط لمسی، انجام وظایف خاص و رفتن به سایت بعدی. او واقعاً تصویر کاملی از آنچه در حساب می‌گذرد را ندید و می‌خواست تصویر بزرگ‌تری را ببیند. بنابراین وقتی او به Cypress North آمد، توانست نمای کامل پروژه ها را بیشتر ببیند. سپس سارا بیشتر به سمت نقش تجزیه و تحلیل داده در شرکت رفت.

سپس یادی از روزهای قدیم تجزیه و تحلیل کردیم، از چاپ فایل‌های گزارش خام، سپس نحوه پردازش فایل‌های لاگ را Urchin (اکنون Google Analytics) و اکنون آنالیتیک به فایل‌های گزارش نگاه نمی‌کند، اما شما یک قطعه کد را برای ردیابی اضافه می‌کنید. اکنون Google Analytics 4 و روش جدید ردیابی آن را داریم که خوب نیست. اما از نظر تاریخی ما تغییرات بزرگی را با تجزیه و تحلیل تجربه کرده ایم، بنابراین برخی از ما به آن عادت کرده ایم.

سپس کمی بیشتر در مورد تغییر Google Analytics 4 و اینکه چگونه هیچ راهی برای انتقال داده ها وجود ندارد صحبت کردیم. ما همچنین در مورد برخی از جایگزین های GA4 صحبت کردیم. ما در مورد تفاوت های Google Analytics 4 و Universal Analytics 3 صحبت کردیم.

می‌توانید درباره سارا برک در توییتر بیشتر بدانید @DataBySarah یا در لینکدین.

قسمت دوم به زودی می آید.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان این وبلاگ‌ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.





منبع