این ویدیو توسط حمایت مالی رتبه بندی SE.
می توانید در توییتر درباره سارا برک بیشتر بدانید @DataBySarah یا در لینکدین.
شما می توانید از طریق کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث انجمن در یوتیوب.
من به برخی سردرگمیها در مورد Firebase و Google Analytics 4 اشاره کردم و اینکه چگونه ایجاد یک نمایه جدید برای Firebase میتواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. این موضوعی است که اکثر مردم در مورد آن صحبت نمی کنند و شما باید آگاه باشید.
سارا سپس در مورد اهمیت صحبت کردن داده ها با یکدیگر در یک ابزار داشبورد صحبت کرد. بنابراین اهمیت آوردن تمام داده ها از پلتفرم های داده های مختلف در یک مکان برای به دست آوردن یک نمای کلی. بنابراین تبلیغات گوگل، تبلیغات مایکروسافت، کنسول جستجو، GA4 و غیره را در یک مکان بیاورید. او از نرمافزارهای CRM زیادی استفاده میکند و Hubspot را ترجیح میدهد، اما همه آنها مکانیسمهایی برای ادغام دارند.
در بخش اول، با سارا برک، مدیر داده و تجزیه و تحلیل در این شرکت آشنا شدیم سرو شمال. ما همچنین در مورد برخی از تفاوت های Google Analytics 4 و Universal Analytics 3 صحبت کردیم. در اینجا در مورد مزایای Google Analytics 4 صحبت می کنیم.
برخی از مزایای Google Analytics 4 عبارتند از:
- ردیابی بین دامنه بهتر است
- فیلتر ربات بهتر است
- نمای اشکال زدایی خوب است
- بخشهای حوزه رویداد
- گزینه مدل Attribution
- ادغام Big Query
- نوار کناری را سفارشی کنید
سپس به سمت دفتر Hubspot رفتم و از خانه کار کردم، متاسفم.