
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
سام مایکلسون در مورد احساسات مشتری با مدیریت شهرت آنلاین
در بخش اول، ما در مورد اینکه سم مایکلسون کیست و تکنیک های توسعه کسب و کار او صحبت کردیم. در بخش دوم، ما به نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن، از جمله نگاهی به یک نرم افزار جدید برای مدیریت شریک، پرداختیم. سپس در قسمت سوم به قیمت گذاری خدمات شما می پردازیم و در قسمت چهارم در مورد منابع انسانی صحبت می کنیم. در قسمت پنجم، ما در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل صحبت می کنیم و در قسمت شش، بیشتر در مورد هدف و ویژگی های جستجو صحبت می کنیم. این آخرین قسمتی است که در آن به احساسات پیرامون مدیریت شهرت آنلاین می پردازیم.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه های برنامه ریزی شده با SEO و SEMS دارم، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید - و قول می دهم که به مرور زمان این وبلاگ ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سام مایکلسون، مراجعه کنید پنج بلوک و او را پیدا کنید لینکدین است.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=vsM90wK3a0Q[/embed]
این همچنین باعث حفظ کارمندان می شود، جایی که او کارمندان خود را بر روی کاری که می تواند به دیگران صدمه بزند کار نمی کند. حفظ کارمندان در چنین شرایطی دشوار خواهد بود.
بحث انجمن در یوتیوب.
منبع
موقعیت های خاصی وجود دارد که سام مایکلسون به آن ها دست نمی دهد، به ویژه جایی که کاری که انجام می دهند ممکن است باعث آسیب شود. بنابراین آنها بسیاری از کسب و کارها را رد می کنند زیرا یا از این وضعیت ناراحت هستند یا ممکن است باعث آسیب شود.