سام مایکلسون در مورد قیمت گذاری خدمات بازاریابی دیجیتال شما
انتشار: اسفند 15، 1401
بروزرسانی: 19 تیر 1404

سام مایکلسون در مورد قیمت گذاری خدمات بازاریابی دیجیتال شما

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع

او توصیه می کند حداقل هزینه ماهانه را تعیین کنید و کمتر از آن مشتری را قبول نکنید. او همچنین هرگز صورتحساب ساعتی را انجام نمی دهد. او فقط هزینه های ثابت را انجام می دهد. بیشتر در مورد حل مشکل است، نه اینکه چند ساعت روی آن مشکل کار می کنید.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=9S4oyvj0l_s[/embed]

در بخش اول، ما در مورد اینکه سم مایکلسون کیست و تکنیک های توسعه کسب و کار او صحبت کردیم. در بخش دوم، ما به نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن، از جمله نگاهی به یک نرم افزار جدید برای مدیریت شریک، پرداختیم. سپس در بخش سوم، بیشتر در مورد نحوه دریافت قیمت مناسب برای خدمات دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنیم.

سام مایکلسون

برای اطلاعات بیشتر در مورد سام مایکلسون، مراجعه کنید پنج بلوک و او را پیدا کنید لینکدین است.

همانطور که رشد می کنید، خود را کوتاه نفروشید و بودجه های بزرگ تری را متقبل شوید. او اضافه کرد که مشتریان شما نمی خواهند ارزان ترین قیمت را بپردازند. آنها ارزش را می خواهند قیمت گذاری خود را بر اساس آنچه فکر می کنید مشتری برای قیمت گذاری شما ارزش قائل است، تعیین کنید.

سام مایکلسون گفت که شما نمی خواهید قیمت اشتباهی را دریافت کنید، اما انتخاب قیمت های مناسب دشوار است. شما نمی خواهید خیلی کم شارژ کنید زیرا ممکن است ضرر داشته باشد. او گفت که در مقایسه با یک شرکت کوچک تر لزوماً انجام مدیریت شهرت برای یک شرکت بزرگ تر سخت تر نیست. شرکت های بزرگ تر پوشش رسانه ای دارند، صفحه ویکی پدیا دارند و می توانند روابط عمومی شرکت خود را دریافت کنند. شرکت های کوچکتر همیشه نمی توانند این کار را انجام دهند. بنابراین شرکت های کوچکتر هزینه کمتری می پردازند و منابع کمتری دارند. او توضیح داد که علاوه بر این، شرکت های بزرگتر در مقایسه با شرکت های کوچکتر برای مدت طولانی تری برای شما کار خواهند کرد.

قیمت شما باید بر اساس آن چیزی تعیین شود که مشتری برای خدمات شما ارزش قائل است. او همچنین در مورد عدم افزایش هزینه های شما حتی بعد از پنج سال صحبت کرد، مگر اینکه آنها درخواست یک پروژه جدید یا چیز متفاوتی داشته باشند. این در مورد ارزش بلند مدت مشتری است و این مهم تر است.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه های برنامه ریزی شده با SEO و SEMS دارم، که نمی خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید - و قول می دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.