شرکت مشاور Wavestone روندهای مصرف کننده در سال 2023 را آشکار می کند

اگر این مقاله در پیش بینی روند مصرف برای سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

بنابراین، این ارقام بر اولین پدیده تأکید می کند: فرانسوی ها نگران محیط زیست هستند، اما مراقب کیف پول خود هستند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

در اینجا برخی از ارقام در این زمینه آورده شده است:

  • 75 درصد از پاسخ دهندگان فرانسوی در سال 2023 کمتر از سال 2023 هزینه خواهند کرد
  • فرانسه بسیار بالاتر از میانگین جهانی است (68%)
  • همه بخش ها تحت تأثیر این کاهش مصرف قرار دارند، حتی غذا (67٪ از پاسخ دهندگان فرانسوی کمتر در این بخش هزینه می کنند)

چگونه می توانید به عنوان یک تجارت یا تاجر از این اطلاعات استفاده کنید؟

در واقع، اگرچه بسیاری (78٪) می گویند اگر فرآیند حمل و نقل زیست محیطی تر باشد، می خواهند در مورد تحویل صبورتر باشند، اما نسبت فرانسوی هایی که از پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول زیست محیطی امتناع می کنند، در حال افزایش است. (+18٪ در یک محصول). سال).

در ارتباط مستقیم با این مشاهدات، یک کلیت دوم از مطالعه منتشر شده توسط شرکت مشاوره Wavestone ظاهر می شود: بیشتر از همسایگان خود، فرانسوی ها نگران تورم هستند.

قبل از ترک…

با توجه به نتایج مطالعه، 3 محور اصلی را می توان مطرح کرد و چنین به نظر می رسد مصرف کنندگان به همان اندازه که نگران محیط زیست هستند، در مورد بودجه خود نیز نگران هستند.

فرانسوی‌های علاقه‌مند به تجمل بخشی از نسل‌های جدید نیستند (تنها 5 درصد علاقه‌مند هستند). این افراد 50 و 65 ساله هستند که بزرگترین مصرف کنندگان کالاهای لوکس در کشور ما هستند.

چگونه از این اطلاعات استفاده کنیم؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اصلی ترین چیز برای ما این است که داشته باشیم نگرانی فرانسوی ها را درک کرد. حل آنها همیشه آسان نخواهد بود زیرا تورم همه را تحت تأثیر قرار می دهد و در صورت انفجار همه قیمت ها نمی توان سطح قیمت ها را متعادل نگه داشت: همه باید بتوانند زندگی کنند.

منبع

اول از همه، امکان دیدن آن وجود دارد فرانسوی‌ها بین صرفه‌جویی در پول و اتخاذ رفتارهایی که بیشتر به کره زمین احترام می‌گذارد، سرگردان هستند.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

چگونه می‌توانیم رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم محصولات و خدماتی را به آنها ارائه دهیم که هر چه بیشتر با نیازهایشان سازگار است؟ چگونه مطمئن شویم که همیشه به روز هستیم؟ مطالعه منتشر شده توسط Wavestone می تواند به شما کمک کند تا کمی واضح تر در مورد پیش بینی مصرف برای سال آینده ببینید. بیایید با هم این اطلاعات را رمزگشایی کنیم.

واقعی-تحلیل-داده

این مطالعه در مورد روند مصرف کننده چه می گوید؟

آخرین روند اصلی در این مطالعه، عدم علاقه مصرف کنندگان فرانسوی به تجمل.

برای استفاده حداکثری از این داده ها، می توانید حمایت خود را از مصرف کنندگان نشان دهید با نشان دادن اینکه نگرانی های آنها را درک می کنید و تمام تلاش خود را می کنید تا آنها را چند برابر نکنید.

اگر شما قادر به انجام این کار، شما نیز می توانید ارائه تخفیف های اضافی، یا تشویق به وفاداری.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

اگر نمی‌دانید تحویل دوستدار محیط‌زیست یعنی چه، یا نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، می‌توانید با این مقاله در این زمینه مشورت کنید.