اگر این مقاله در پیش بینی روند مصرف برای سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
بنابراین، این ارقام بر اولین پدیده تأکید می کند: فرانسوی ها نگران محیط زیست هستند، اما مراقب کیف پول خود هستند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
در اینجا برخی از ارقام در این زمینه آورده شده است:
- 75 درصد از پاسخ دهندگان فرانسوی در سال 2023 کمتر از سال 2023 هزینه خواهند کرد
- فرانسه بسیار بالاتر از میانگین جهانی است (68%)
- همه بخش ها تحت تأثیر این کاهش مصرف قرار دارند، حتی غذا (67٪ از پاسخ دهندگان فرانسوی کمتر در این بخش هزینه می کنند)
چگونه می توانید به عنوان یک تجارت یا تاجر از این اطلاعات استفاده کنید؟
در واقع، اگرچه بسیاری (78٪) می گویند اگر فرآیند حمل و نقل زیست محیطی تر باشد، می خواهند در مورد تحویل صبورتر باشند، اما نسبت فرانسوی هایی که از پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول زیست محیطی امتناع می کنند، در حال افزایش است. (+18٪ در یک محصول). سال).
در ارتباط مستقیم با این مشاهدات، یک کلیت دوم از مطالعه منتشر شده توسط شرکت مشاوره Wavestone ظاهر می شود: بیشتر از همسایگان خود، فرانسوی ها نگران تورم هستند.
قبل از ترک…
با توجه به نتایج مطالعه، 3 محور اصلی را می توان مطرح کرد و چنین به نظر می رسد مصرف کنندگان به همان اندازه که نگران محیط زیست هستند، در مورد بودجه خود نیز نگران هستند.
فرانسویهای علاقهمند به تجمل بخشی از نسلهای جدید نیستند (تنها 5 درصد علاقهمند هستند). این افراد 50 و 65 ساله هستند که بزرگترین مصرف کنندگان کالاهای لوکس در کشور ما هستند.
چگونه از این اطلاعات استفاده کنیم؟
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)