شرکت های فرانسوی داده ها را بهتر و بهتر مدیریت می کنند (نظرسنجی IDAIA)

اگر همه شرکت های فرانسوی به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در نوک انگشتان خود تسلط داشته باشند چه می شود؟ در هر صورت، طبق نتایج نظرسنجی انجام شده توسط IDAIA، یک شرکت متخصص در زمینه داده و پشتیبانی مشتری، این مسیر طی شده است. بنابراین در این مقاله خواهیم دید که چگونه رفتار شرکت های فرانسوی در برابر داده ها تغییر می کند، روندهای اصلی چیست و چگونه بلوغ داده های یک شرکت را شناسایی کنیم.

استفاده و تسلط بر DATA در شرکت های فرانسوی

شرکت ها به طور فزاینده ای از داده ها استفاده می کنند

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

در واقع، اگر به طور کلی این مدیریت باشد که مسئولیت پردازش داده ها را بر عهده دارد، در شرکت های چالشگر داده، بیش از 1/3 داده ها توسط عملکردهای عملیاتی شرکت پردازش می شود.

اگر تقریباً همه آنها هنگام جمع آوری داده ها حضور دارند، اکنون لازم است که بدانیم چگونه آنها را پردازش کنیم. و معمولاً رده های بالاتر شرکت هستند که این کار را انجام می دهند. اما این روند در حال تغییر است…

قبل از ترک…

اگر این مقاله در شرکت ها و داده های فرانسوی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

تکنیک های جدیدی در شرکت ها برای بهینه سازی جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در حال پیاده سازی است. از جمله: سرمایه گذاری هنگفت در ابزارهای اختصاصی، استفاده روزافزون از تماس ها برای جمع آوری اطلاعات مشتریان، یا افزایش پردازش و مدیریت داده ها توسط کارمندان…

مدیریت اولین چالش برای شرکت ها در بهره برداری از داده ها است

چگونه از بلوغ داده های یک شرکت مطلع شویم؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

منبع

مطالعه انجام شده توسط IDAIA اطلاعات جالبی را نشان می دهد: شرکت ها بیشتر و بیشتر به داده ها علاقه مند هستند، حتی کسانی که در نگاه اول علاقه ای به نظر نمی رسیدند (97٪ در سال 2022 در مقابل 83٪ در سال 2021).

این ارقام نسبتاً بالا هستند و نشان دهنده علاقه خاصی شرکت های فرانسوی به داده ها و تجزیه و تحلیل آن برای 2 سال است.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

مدیریت داده ها چالش اصلی شرکت های فرانسوی است.

شرکت ها از داده ها برای چه استفاده می کنند؟

  • برای شناخت مشتریان و نیازهای آنها
  • برای توسعه کمپین های بازاریابی هدفمندتر
  • برای به دست آوردن مشتریان جدید
  • برای درک اینکه کدام اقدامات موثر بوده اند و کدام یک نیاز به تجدید نظر دارند

بنابراین مدیریت این داده‌ها به چالش اصلی این شرکت‌ها تبدیل می‌شود که ممکن است ابزاری برای واگذاری پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌ها نداشته باشند.

شرکت هایی به نام «مقابله داده»، یعنی شرکت هایی که اخیراً به حوزه داده علاقه مند شده اند، آیا در حال انجام امور هستند؟

برای ارزیابی و آگاهی از بلوغ داده های یک شرکت، 5 معیار باید تجزیه و تحلیل و در نظر گرفته شود:

  1. فرهنگ داده شده : آیا اعضای شرکت از موضوع مطلع هستند؟ آیا آنها علاقه مند هستند؟
  2. مهارت های داده : چه منابعی در داخل شرکت برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد؟ چه ابزارهایی؟ چه منابع انسانی؟
  3. پتانسیل داده : آیا داده های کافی در داخل شرکت وجود دارد تا بتوانیم آنالیز انجام دهیم؟ آیا این تاریخ ها جالب هستند؟
  4. استراتژی داده : آیا داده ها در استراتژی شرکت ادغام شده است؟
  5. سازمان : آیا قوانین داخلی شرکت اجازه می دهد داده ها به درستی تجزیه و تحلیل شوند؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?